Moulai Amine # # # #

تابعنا على :

f tw +G yt vk

Moulai Amine




موجة
My E-mail : 3rb20.com@gmail.com
My Phone No. : +201000198312
My Website : https://www.orex.club
يتم الان تصفح قسم (غرائب وعجائب)
رواية نبض وادم الجزء الرابع عشر كاملة - جنا عيد مصطفي بشر :هقولك ليكمل بحقد :يوسف قالي مره إن هو بيحب نبض وسافر ليا عشان عرف إن نبض وآدم بيح...

Mohamed Sadek

  • رواية نبض وادم الجزء الرابع عشر كاملة - جنا عيد

    رواية نبض وادم الجزء الرابع عشر كاملة - جنا عيد

    مصطفي بشر :هقولك
    ليكمل بحقد :يوسف قالي مره إن هو بيحب نبض وسافر ليا عشان عرف إن نبض وآدم بيحبوا
    نادين بحقد وشر :بيحبوها علي إيه نفسي أعرف...؟
    مصطفي :المهم ال هيفرق آدم ونبض مش حاجه سهله ال هفرقهم لازم يكون سبب قوي إنهم ميرجعوش لبعض تاني
    نادين بحقد : الخيانه.. ال هفرقهم الخيانه.. لازم نبض تخون آدم عشان هو يسيبها
    مصطفي في نفسه :فاكره كل الناس زيها خاينه...!
    مصطفي :بس إزاي نبض هتخون آدم ومع مين...؟؟!
    نادين :هتخونه مع يوسف إما إزاي فا أنا هخليها تشرب دوا بيخلي الإنسان مش فى وعيه بس بيبقي صاحي
    مصطفي بذهول : يخربيت دماغك سم...!
    نادين بتكبر :ميرسي
    مصطفي :طب هتشربي آدم العصير إزاي ويوسف هتعملي معاه إيه
    نادين :أنا هعرف أشربها ويوسف هنبعته أوضة آدم وهتصل علي آدم من خط جديد ونقوله إن نبض بتخونه بس طبعا هنستخدم برنامج تغيير الصوت
    مصطفي بذهول : تمام خطه حلوه وهنفرقهم عن بعض بيها
    نادين بحقد وجشع :وتبقي ست نبض توريني هتتجوز آدم إزاي
    *بقلم جنا عيد *

    رواية نبض وادم كاملة بقلم جنا عيد

    نبض كانت تجلس في غرفتها وترتدي منامه صيفيه باللون الوردي
    وطرق الباب
    ودخلت نادين وهيا تحمل كوب عصير
    نبض بإبتسامته :طنط إتفضلي
    نادين بإبتسامه مصتنعه :إتفضلي بس إنتي العصير ده إشربيه
    نبض بإستغراب :لا ميرسي مش عاوزه
    نادين بتمثيل :تبقي لسه زعلانه
    لتكمل وهيا تمثل البكاء :متزعليش مني يا نبض إنت زي أريج بالظبط بس أنا ال كنت متعصبه شويه
    نبض ببرائه :مش زعلانه والله يا طنط
    نادين بتمثيل :لو مش زعلانه تبقي تثبتي لي وتشربي العصير ده وتقولي لي رأيك
    نبض ببرائه :أي حاجه بتعمليها حلوه يا طنط
    وأخذت منها العصير بحسن نيه
    نبض بحب :جميل يا طنط
    نادين بتمثيل :طب أقوم أنا بقي
    لتلفت لنبض وتقول :اه نبض آدم مستنيكي في أوضة يوسف
    نبض :في أوضة يوسف....!؟
    نادين بتمثيل وكذب:أيوه يا حبيبتي وأريج هناك كمان
    نبض :تمام يا طنط هروحله
    *بقلم جنا عيد *

    رواية نبض وادم الجزء الرابع عشر كاملة بقلم جنا عيد

    وآدم كان في عربيته رايح البيت
    جاتله رساله بس لما فتحها الدم غلي في عروقه وإتعصب جامد كان مضمون الرساله
    مراتك بتخونك مع إبن عمك!!
    وساق عربيته بسرعه كبيره وراح البيت
    ولما وصل
    دخل علطول أوضة نبض
    آدم :نبض!
    بس ملاقهاش
    وراح علطول أوضة يوسف ولما دخل
    كانت الصدمه ليه
    إنه شاف نبض حضنه يوسف وبتقوله
    نبض ببرائه وعدم وعي وهيا تظنه آدم :بس بقي مش تبعدني
    لتكمل بحب :أنا بحبك أوي
    يوسف وهو يحاول إبعادها :إبعدي يا نبض مينفعش كده إبعدي
    نبض ببرائه وهيا في مخليتها أنه آدم :لا ينفع أنا بحبك إوي
    آدم مستحمس أكبر من كده
    وراح شد نبض
    يوسف :آد، هفهك،،، بس
    ليقطعه آدم بضربه علي وجهه
    نبض بتملص وهيا لا تعي شيء :بس سبني أنا بحبه سبني
    ليصفعها آدم علي وجهها بقسوه وأخذها لغرفته
    مؤلف كتاب التوفيقات الإلهامية pdf هو محمد مختار ولد في 1846 في منطقة بولاق الدكرور في مصر الحبيبه , درس الدراسات العسكريه في مصر وشغل منصب ر...

    Mohamed Sadek

  • كتاب التوفيقات الإلهامية pdf

    مؤلف كتاب التوفيقات الإلهامية pdf هو محمد مختار ولد في 1846 في منطقة بولاق الدكرور في مصر الحبيبه , درس الدراسات العسكريه في مصر وشغل منصب رئيس اركان الهرار , وتقلد منصب لواء في الجيش المصري وقام بتمثيل مصر في مؤتمر جنوة في ايطاليا , له العديد من الابداعات في المجال الكتابي منها مقارنة التواريخ الهجريه ل الفرنجه والقبطيه والمجموع العلاجيه في الجغرافيا , وملخص لكيفية حساب التقويم واوقات الصلاه..

    تحميل كتاب المصالحات الملهمة في المقارنة بين التواريخ الهجرية في العامين الفرنسي والقبطي 

    يناقش كتاب التوفيقات الإلهامية pdf كلا من العناوين الاتيه وهي المصالحات بين التواريخ الهجريه وعام فرانكن وايضا المصالحات الملهمه بين التواريخ القبطيه مع الاقباط والسنوات , والعصر الفرنجي والقبطي كل تلك المواضيع تم مناقشتها بشكل مفصل في كتاب التوفيقات الإلهامية ...

    تحميل كتاب التوفيقات الإلهامية pdf

    يمكنك الان من خلال موقع الروائي ان تقوم ب تحميل كتاب التوفيقات الإلهامية pdf في مقارنة التواريخ الهجرية بالسنين الإفرنكية والقبطية تأليف وكتابة الكاتب القدير محمد مختار  رحمه الله .

    تحميل كتاب التوفيقات الإلهامية pdf

    رواية مرة شوفت حلم الحلقة الخامسة كاملة بقلم كوكي سامح مرتضى سمع مكالمه الفون وقفل من الصدمه لما عرف ان إياد مش ابنه وخرج بره المستشفى وساب ...

    Mohamed Sadek

  • رواية مرة شوفت حلم الحلقة الخامسة كاملة بقلم كوكي سامح

    رواية مرة شوفت حلم الحلقة الخامسة كاملة بقلم كوكي سامح

    مرتضى سمع مكالمه الفون وقفل من الصدمه لما عرف ان إياد مش ابنه وخرج بره المستشفى وساب منى نايمه جمبه
    ..وخرج وركب عربيته وهو فى ذهول وتعبان وسايق على أقصى سرعه وراح مكان ما بيصطاد وقعد على البحر وفضل يبص للسماء ويعيط وبكل ما فيه ودموعه مغرقه وشه ويعيط اكتر ومفيش على لسانه غير يارب معقول إياد مش ابنى معقول طيب ازاى ده حته منى ده لما اتولد كنت حاسس بيه ولما كانت حامل فيه كنت حاسس بيه اكتر منها ازاى مش ابنى يارب لو ده عقاب ارحمنى وسامحنى بس نور بصيرتى ابنى ولا لأ
    .. وتليفون منى رن وكانت مامتها وكنسل مرتضى وقال ياه انا نسيت اخلى التليفون جمبها واخاف تحس انى عرفت حاجه عموما انا خدت الرقم وهعرف مين وهحذف المكالمه علشان متعرفش حاجه وهدور واعرف مين ده وفضل يفكر مع نفسه واستوقفه كلام الراجل لما قال لو مجبتيش باقى المبلغ هقول لجوزك ان الولد مش ابنه يعنى معنى كده ده واحد بيهددها 🤔 مش اللى بتخونى معاه او ابو إياد😭

    رواية مرة شوفت حلم كاملة بقلم كوكي سامح

    .. وقام وصرخ وقال لا إياد ابنى انا انا مش ابن حد تانى وانا هتأكد انا لازم اسأل منى بس مش هينفع. انا لازم اعرف الأول مين الراجل ده صاحب مكالمه التليفون هو اللى معاه سرها وبيهددها بيه ويارب ميكونش حقيقه وقال فى سره طيب يا مرتضى لو طلع إياد مش ابنك هتعمل ايه ورد على نفسه وقال هموت نفسى وارتاح انا ما صدقت خلفت ولد يكون سندى بعد اخويا ما مات وانا مليش حد ولا اب ولا ام مليش غير عيلتى بناتى كيان وكريمان وأياد
    .. البنات ؟؟؟ تبقى كارثه لو هما كمان مش بناتى 😭
    انت بتقول ايه يا مرتضى بلاش تفكير وحش ومرتضى ابتدى يستغفر ويستعيذ من الشيطان وفضل قاعد مع نفسه ويكلم نفسه وضميره وما بين قهر وذل وشك وخيانه مرتضى مدمر ومن تعبه نام لانه كان مرهق وبقاله كذا يوم مش بينام وراح فى نوم عميق على البحر وقام من النوم وقال ايه ده اول مره بنام كويس ومن غير احلام وقال انا نسيت منى وأياد ده انا من الصبح واليوم طويل ومرهق وكمان وسبت منى لوحدها وبص فى الساعه وقال انا نمت شويه كتير والغريبه ان المكان فاضى وقام ركب عربيته وبعد تفكير طويل كلم الدكتور أحمد وعدى عليه فى الصيدليه وقعد معاه وقاله على حاله إياد وطمنه وقاله انه هيبقى كويس وفى حالات كتيره وبتبقى كويسه
    احمد.. انت روحت للمفسر
    مرتضى.. روحت الصبح بس قابلت اخته وكان ليه سؤال كده عندك
    احمد.. اسأل خير
    مرتضى.. هى فعلا بتعرف تفسر
    احمد.. تقريبا اه

    تحميل رواية مرة شوفت حلم الحلقة الخامسة كاملة بقلم كوكي سامح

    مرتضى.. يعنى ايه تقريبا انا عاوز رد بتعرف تفسر ولا لأ
    احمد.. اه بتعرف بس اخوها الأساس ده مفسر كبير
    مرتضى.. عارف ده كان يوم اسود يوم ما روحت وياريتنى ما فسرت الحلم ده من يومها وانا عايش فى كابوس
    .. ومرتضى ابتدى يسأل احمد بطريقه غير مباشره وقاله فى واحد صاحبى شاكك فى مراته وعرف انها بتخونه من رأيك يتصرف ازاى؟
    رد وقاله ياه الستات دول ملهمش امان عارف من يوم ما طلقت مراتى ولنفس السبب وانا بكرهه الستات كلها لازم يتأكد الأول بس المهم هو عنده اولاد منها ولا لأ
    .. اه عنده 3 اولاد بنتين وولد
    .. ومين اللى قاله ان مراته خاينه مش يمكن اللى قاله ده بيكذب
    .. لأ مش بيكذب طيب نفترض يا دكتور احمد انه بيكذب يعرف ازاى برضه رد وقاله الحل الوحيد التحليل ده الفاصل ما بينهم
    .. تحليل ايه ؟
    .. ايه يا مرتضى؟!! مش عارف تحليل DNA ده الفاصل ما بينهم وخلى بالك الست دى ملهاش امان يعمل لأولاده كلهم وهيعرف كل حاجه لو طلعوا ولاده خلاص يبقى اللى قاله كذاب وهى مظلومه إنما لو طلعوا مش ولاده تبقى خاينه وتستحق القتل رد مرتضى وهو مرتبك وخايف وقال انا ازاى مفكرتش فى موضوع التحليل ده
    .. مرتضى مالك فيك ايه
    .. انا همشى يا احمد دلوقتى وان شاءالله هبقى اكلمك
    .. ومرتضى قام وهو خارج من الصيدليه اغمى عليه فجأه وقام احمد وجرى عليه وخده ع اققرب مستشفى ودخل الطوارئ وركبه لى محاليل والدكتور قال لازم يعمل صوره دم كامله والدكتور قال لأحمد ان المريض شكله مرهق ومرتضى ابتدى يفوق ولما فاق قال انا فين رد احمد وقاله انت خضتنى عليك شكل عندك شويه إرهاق وانيميا وعلى حظك الكويس دكتور استشارى كشف عليك وطلب صوره دم وخدوا عينه منك بس هتظهر بكره ان شاء الله والدكتور دخل وقال لمرتضى حمدالله على السلامه رد وقاله الله يسلمك يا دكتور وقال لو سمحت يا دكتور احمد انا عاوز الاستاذ لوحده ورد مرتضى وقال ده صاحبى اتكلم يا دكتور عادى رد وقال تمام عموما انت بتشرب حاجه يا استاذ مرتضى رد وقاله حاجه زى ايه
    الدكتور.. اى مهدئات او متعود على او حبوب منومه
    مرتضى بص لأحمد وقاله لأ انا مش بشرب اى حاجه الحمد لله انا بعيد عن الحاجات دى
    الدكتور.. بس للأسف انا شاكك انك بتاخد حبوب منومه ومخدره كمان
    مرتضى.. لا يا دكتور مش معقول انا عمرى ما خدت اى حاجه من الحاجات دى انا زى الفل وبلعب رياضه والحمد لله مهتم بصحتى
    الدكتور.. عموما فى تحليل صغير وهو تحليل بول  وان شاء الله هعرف من خلاله اذا كان فى جسمك حبوب منومه ومخدره فى جسمك ولا لأ واتفضل الممرض جوه هيعمل التحليل وفعلا مرتضى قام واحمد بيضرب كف على كف من اللى بيحصل لمرتضى ودخل للممرض وعمل تحليل بول والمفروض يظهر بعد ربع ساعه ومرتضى قاعد على نار ومتجنن ومستنى النتيجه وقال انا لازم اطمن على منى وأياد؟ وهو بيفكر
    وتليفون منى رن وكانت حماته ورد عليها وكانت منى وقالت بعصبيه انت فين يا مرتضى وسايبنى لوحدى رد وقال انا مخنوق وتعبان وجسمى تعبان رددت وقالت إياد تعبان انا عاوزاك جمبى متسبنيش لوحدى انا محتجالك جمبى انا وابنك رد وقال حاضر ساعه وهكون عندك وقالت انت فين؟؟
    الدكتور خرج ومعاه نتيجه التحليل
    ومرتضى شاف الدكتور وقفل فى وش منى وقال طمنى يا دكتور التحليل اخباره ايه اكيد مفيش حاجه انا متأكد رد الدكتور وقال....

    رواية احفاد فرعون الحلقة التاسعة كاملة بقلم بنوتة الشيخ ساجده:فكرت في الموضوع لقيته حرام نقعدو هكي ونحنا متزوجين ولا شن رايك؟!❤️ مالك:حط تال...

    Mohamed Sadek

  • رواية احفاد فرعون الحلقة التاسعة كاملة بقلم بنوتة الشيخ

    رواية احفاد فرعون الحلقة التاسعة كاملة بقلم بنوتة الشيخ

    ساجده:فكرت في الموضوع لقيته حرام نقعدو هكي ونحنا متزوجين
    ولا شن رايك؟!❤️
    مالك:حط تالفونه ع السيرير وقرب منها
    ساجده:زاد قربت وحطت يديها على كتافه...منعرفش شنو هدفك من هاذا كله بس حتى انا عندي هدف 🔥
    مالك:مركزش في كلامها ولا شنو قالت كل يلي في راسه يخلص الموضوع الليله وبس
    كانت بينهم شعره بس وساجده مبينه من برا قويه وتبتسم بس من داخل قريب تموت من الخوف
    وين خلاص قربت اللحضه فصل عليهم الباب يطق بقوه

    رواية احفاد فرعون كاملة بقلم بنوتة الشيخ

    طق طق طق طق
    مالك :بعد من عليها وهوا داخله يسب ويلعن ع القصه يلي مبتش تكمل هاذي
    ساجده:خذت نفس كأنها ارتاحت ❤️

    مالك:شنو؟
    رجاء:مالك الله يخليك لحق بنتك مريضه هلبا
    مالك:طلع بسرعه ورا رجاء
    اما ساجده خافت ع البنت ومقدرتش تصبر لبست وطلعت وراهم
    خش مالك لي غرفة بنته وكانت زي العاده مريضه بي صدرها
    مش قادره تاخذ نفس وداهشه هلبا ...قامها بين يديه ونزلها بسرعه لي السياره
    ساجده؛بصوت خايف...نجي معاك؟!
    رجاء:قاطعت مالك....لا خليك انا ماشيه حافضه الجرعات متاعها وكل شي
    مهتمش مالك بي كلامهم وهوا مركز على بنته ركب السياره وركبت معاه رجاء ورجعت ساجده لي غرفتها

    ________________________________

    ياقوت: خشت للحمام قعدت فتره وطلع تغسل في يديها
    وقفت بتاخد كلينكس بتجفف بيه تفاجأت بي حد خابطها ع الحيط وعيونه بيطلعووو
    احمد:تكذبي عليا انا يابنت ستين كللللللب
    ياقوت:ماسكه يده بي يديها الزوز....احووو احووو

    قاطعتهم مرا كبيره في السن شويه خشت للحمام
    المرا:عفوا؟حمام نسائي هاذا؟
    احمد:مسك ياقوت من يدها وطلعها ...نزل بيها من دروج الطوارئ وهيا تحاول تفك يدها منه لكن مش قادره وكل شويه اطيح ع الارض وهوا يجر فيها من يدها بدون اهتمام ! لين وصل بيها لي غرفة مواد التنضيف تحت الدروج وسكر الباب
    ياقوت:تبكي بصوت عالي 😭😭
    احمد:اقسم بالله لانك جيتي بنت قاعد مطول بالي معاك
    ياقوت:هاذا كله ومطول بالك خليني في حالي والله مدخلي بي الحجات هيا ومعندي حاجه راس مالي شوية مكياج وعطورات مقلده
    احمد:سكر عيونه ثواني يحاول يهدي نفسه ...منو عطاك الكيسه؟
    ياقوت:سكتت شويه وهيا تدكر

    طه:والله نسمعك جابده اسمي يا ياقوت صدقيني صورك تلقيهم في كل مكان على الشوارع وكان مش مصدقه جربي

    احمد:نكلم فييييك
    ياقوت:نخلعت وقعدت تمسح في عيونها ...مش حنقول
    بتقتلني تفضل اقتل هي
    احمد:انتي هكي !؟
    ياقوت:اي اقتلني اصلا خلاص نبي نفتكى من حياتي
    احمد:طلع المسدس
    ياقوت:لالالالالا😭😭😭😭
    احمد:مش تبي تموتي؟؟
    ياقوت:لا نبصر خلاص
    احمد:نعاود السؤال ولا حفضيه ؟؟
    ياقوت:تخبط على وجها ...منقدررررش😭منقدرش نقول بيفضحني في كل مكان وربي
    احمد:قام حاجبه...من هوا ؟
    ياقوت:نقولك منو لكن بشرط تساعدني !
    احمد:من هوا ؟
    ياقوت:انلا والله منقول لين توعدني انك تساعدني ومتخليشي يفضحني
    احمد:خذي نفس وطلعه بملل...تمام وعد
    ياقوت:واعدني بصبعك
    احمد:🤨🤨
    ياقوت:اي شنو تشبحلي ....مسكت يده وربطت صبعها في صبعه ...وعد يا ياقوت ناخدلك حقك منه ومنخليشي يفضحك
    احمد:يقلب في عيونه بملل...وعد
    ياقوت:ومستحيل نخلي الموضوع يطلع ونجيبلك صندوق سنكرز
    احمد:نعم؟🤨
    ياقوت:اوكي الاخيره نبصر 😂
    احمد:سحب يده...تكلمي معنديش وقت
    ياقوت:طلعت كلينكس تمسح في عيونها ....اسمه طه
    كنت نكلم فيه علاقه مش عارف وين كان عقلي وبعتله صوري
    بدي يستفز فيا وخلاني انا نسلملك كيسة الهديه بسيف
    احمد:طلع تالفونه..اكتبي ارقامه
    ياقوت:مسكت تالفونه وكتبت
    احمد:مسكها من وذنها....المره هاذي وربي لو طلعتي تكدبي رصاصه بين عيونك
    ياقوت:فكت نفسها منه....ااااه ودني المهم تحافض على الوعد بس
    احمد:فتح الباب بيطلع بس لقي الدنيا زحمه قدامه يطلعو في جثة حاله متوفيه رجع وسكر الباب ....الزززح مش وقته
    ياقوت:بصوت واطي ...رغم ان احفاد فرعون خوانين مفهمتش كيف صدقت الوعد متعك
    احمد:يحاول يتجاهلها ويشوف من طبقة الباب
    ياقوت:عادي نعرف شنو فيها الكيسه يلي درت ع خاطرها العار؟
    احمد:بصوت جاف....مدخلكش وسكري فمك دقيقه
    ياقوت:سكتت
    احمد:ساكت ويتجاهل في ياقوت يلي كانت تفصل فيه بشير
    ياقوت:بعد تشده حتى انا بتقتلني لاني شاهده على الجريمه ولا🥺💔
    احمد:جريمة شنو ...شن تخرطي انتي؟
    ياقوت:وين نعلم هكي نشوف فيهم في الافلام
    احمد:لتفت للحيط ومقدرش يخبي ضحكته اكتر من هكي
    ياقوت:اسمع فوتهم اللقطات يلي ادير فيهم والله مره تانيه كان لقيتك في داري ولا تطلعلي في الحمامات اقسم بالله لما يجيني السكر راهو صحتي على قدي انا
    احمد:مردش عليها وقاعد يراقب من فتحت الباب
    ياقوت:قصدي حتى التهديد بطله في النهايه انت سلف بنت عمي يعني عيله وحده وهكي وباين ان عيلتك كويسه
    احمد:سبحان الله امس سمعت ان فلوسنا حرام وحقراء ع قولتك
    ياقوت:امس نساير في صاحبتي ماهو تاخد بلعين وهكي منبيش نشكركم قدامها
    احمد:به خلاص ضمي فمك مكتر دوتك
    ياقوت:سكتت شويه...به توا وين بتمشي؟
    بتمشي لي طه وتقتله وادور وين تدفن الجثه زي في الافلام ولا!
    احمد:فتح الباب وطلع وخلاها...طلع بسرعه عشان متلمحش وجها كيف يبتسم من دون ميقدر يتحكم فيه على هبالها ولسانها يلي ابدا ميسكتش

        🔥رِوَايـــــــــات بـــَـنـُـــووتِـــة الشـِــيـــْـخ🔥
         🔥أروى الــــطـــاهــــر المــســلاتــــي🔥

    ساجده:قعدت مقعمزه على صالون الصاله وبالها مشغول على نجمه لان حالتها لما طلعت كانت تاعبه بشكل يخوف 💔

    نهال:نازله من الدروج تتكلم بي التالفون ومنسجمه حاطه في بالها كلهم راقدين ومفيش حد نايض
    لين وصلت في الصاله واول ما شافت ساجده نزلت تالفونها بسرعه

    نهال:ساجده؟شنو اديري هنايا!!
    ساجده:ولا شي ...طلع مالك رافع نجمه مريضه قعد بالي مشغول عليها
    نهال:قعمزت جنبها....ااااااااه ديمه نجمه هكي يناري
    على صغرها بس ديمه تاعبه من صدرها
    ساجده:سكتت شويه بعدين تشجعت...نهال بنسألك
    نهال:نعم
    ساجده:رجاء شن موقعها بزبط!؟
    نهال:ولا شي قاعده هنايا دايره بالها ع نجمه وبس
    ساجده:بس هاملتها ...انا نشوف في سكينه هاذي البنت يلي تخدم عندكم هيا يلي توكل فيها وتغيرلها
    نهال:عارفه اي ...بس !!
    ساجده:شنو؟
    نهال:من يوم وفاة مرت مالك ونجمه تعلقت بي رجاء وتقلها ماما
    رفضت نجمه تنادي اي حد لا انا ولا امي ولا حد بي ماما
    هاذا باش مالك مخليها هنايا رغم ان ميجي شي من وراها غير المشاكل وبس
    ساجده:ومدام هكي ليش متزوجهاش؟
    نهال:مستحيل ...هيا كانت اخت مرته مفيش ولا شي يخليه يتزوجها حتى لو ع خاطر بنته
    ساجده:بس ليش يعامل في بنته هكي مالك؟؟
    حتى تجيني لي الدار يلز فيها مفيش مره شفته يكلم فيها بي حب حتى لما تحضن فيه واضح انه بسيف علاش؟
    نهال:اضايقت....صايره شوي مشاكل بينه وبين مرته قبل ما تموت و.....
    تنهدت....صارت قصه كبيره عشان بنته
    ساجده:خيرك تحكيلي بتقسيط انتي 😂هدرزيلي
    نهال:ابتسمت بخوف...لا منقدرش والله
    فكيني بعدين انتي قاعده شهر بس هنايا لو مالك سمع اني قلت حاجه يفرمني
    ساجده:مستحيل نقول نهال انتي قاعده متعرفينيش
    نهال:لاني منعرفكش منقدرش نقولك 💔اعذريني
    ساجده:ابتسمت...ولايهمك براحتك
    نهال:وقفت كأنها بتمشي....بس رح نعطيك نصيحه صغيره عشان تقعدي بدون مشاكل لين تطلعي
    ساجده:شبحتلها بنضرة شنو؟
    نهال:بعدي هلبا على رجاء ومهما قالتك متصدقيهاش وردي بالك توثقي فيها مهما بينتاك انها طيبه
    ساجده:هزت راسها بمعنى تمام
    نهال:يالله توا نوضي ارقدي متخافيش ان شاء الله نجمه امورها تمام لان مش اول مره تمرض
    ساجده:تصبحي ع خير
    نهال:تلاقي الخير ❤️

    ركبت ساجده لي غرفتها تفكر ....في الف سر مش قادره نعرفه على ها العيله وحاسه ان كل الاسرار متعلقه بي مرت مالك قبل ما تموت !
    مقدرتش نرقد بدون ما نطمن على البنت الصغيره يلي فاقده امها وبوها مش معدل عليها ولا عاطيها اي اهميه 💔

    _____________________________

    مالك:كيف؟🤨
    الدكتور:اي يعني انا تكلمت وقلت لازم من المحافضه اي عطر او مطهر قوي يأثر على البنت طول والازمه يلي جتها توا واضح شامه شي قوي عليها متحملاتاش
    مالك:شاف لي رجاء
    رجاء:لا والله انا دايره بالي عليها كويس حتى الغرفه يلي ترقد فيها معاي مش مخليه ولا عطر فيها
    الدكتور:يالله حصل خير ع العموم هيا توا كويس كملت الجرعه وتقدرو تروحو بيها بس ردو بالكم الف مره
    رجاء:خذت نجمه يلي كانت راقده وركبت بيها لي السياره
    اما مالك قعد فتره مع الدكتور يشرحله على كم حاجه وطلع لي السياره

    ولع مالك السياره وطلع وهوا يفكر في الف حاجه وحاجه
    رجاء:مالك 🥺
    مالك:نعم
    رجاء:خطمني ع البحر شويه
    مالك:شبحلها🤨
    رجاء:نبي نغسل وجه نجمه بي اميه البحر بالك تتحسن شويه
    مالك:لف السياره ورجع من الطريق .

    ___________________________

    ياقوت:رجعت جنب سريرين وكان لونها مخطوف بشكل مش طبيعي وطول الوقت خايفه احمد يجي يخلص عليها
    وخايفه اكتر من طه لو يفضحها
    سيرين:ااااه
    ياقوت:خيرك
    سيرين:وين جاسم؟
    ياقوت:راجلك يرا ياحنى ضارب النوم متخافيش عليه خيرك نضتي انتي!؟
    سريرن:عطيني نبي نشرب عتشانه
    ياقوت:هاك ...ومدتلها الميه
    سيرين:شربت ورجعت وقدت من جديد ❤️
    ياقوت:مجاهاش النوم وقعدت تتصفح في الفيس
    طلعلها حساب في اشخاص قد تعرفهم بي اسم
    احمد فرعون ....وحاط صورته واقف و لابس نضارات
    ياقوت:مقنينته الواطي الله ياخده
    بعتت طلب صداقه ومسج

    ياقوت:اذكر انك وعدتني بي صبعك الصغير ره
    احمد:كان واقف في داره يغير في حوايجه لما سمع صوت المسج يلي وصله ...اول ما قراه شاف لي صبعه وابتسم رد عليها
    احمد:صبعي يلي واعدتك بيه رح نخنقك بيه لين تموتي لو طلعتي تكذبي عليا
    ياقوت:ضحكت لما قرت الرساله....ولو ما وفيتش بي وعدك تلقاني مقعمزه في غرفتك وسط الضلام زي مادرتلي
    احمد:جربي كان قدرتي
    ياقوت:كانت تتصفح في صوره ع الفيس ولما وصلت رسالته وجعت للماسنجر
    ياقوت:عمري ما كنت نتخيل ان فرعون عنده حفيد طرف هكي تفووو سم في جمالك
    احمد:كانت تقريبا اول مره يسمع بي كلمات غزل من بنت 😂....داراها حضر ورقد
    ياقوت:😨حضرني الواطي 🥺الله لا تربحك وين بنلقى كرامتي ياوسخ

       🔥رِوَايـــــــــات بـــَـنـُـــووتِـــة الشـِــيـــْـخ🔥
         🔥أروى الــــطـــاهــــر المــســلاتــــي🔥

    بعد دقايق طويله نزل مالك من السياره وقعمز على الشط
    رجاء:كملت غسل وجه نجمه يلي كانت تبكي بصوت عالي ورجعتها لي السياره

    رجاء:سكرت على نجمه باب السياره وكانت تبكي
    وقربت من الشط قعمزت جنب مالك
    مالك:ولع دخانه
    رجاء:حاسه بيك مش متريح ؟
    مالك:امتى كنت متريح انا اصلا؟
    رجاء:سكتت شويه...اءءءمالك انت تبي شي مني ؟
    نقصد تبيني ندير شي معين يخليك سعيد؟
    مالك:مردش عليها وقعد يشوف للبحر
    رجاء:كيف حال عروستك الجديد؟
    مالك:ماشيه امورها
    رجاء:هدرز معاي به متقعدش هكي تحكي معاي بجفاف
    مالك:شافلها بنضره حاده....متخليش يلي صار قبل يتكرر لان لو تكرر دقيقه وحده مش رح تقعدي
    رجاء:🥺اسفه مكانش قصدي
    مالك:سيبها ورجع لي السياره وبنته تبكي قاعده
    نتضت وجاء بنضرات حقد وغللل ركبت السياره بدون اي اهتمام لي نجمه يلي كانت راقده من تالي وتبكي

    ____________________________

    هبه:فتحت عيونها شافاته قدامها
    عبدو:قاعده تبكي؟
    هبه:قلت اني منبيكش !!!منبكيش
    عبدو:وين بتمشي لو متبينيش؟
    هبه:لفت راسها لي الجيها الثانيه
    عبدو:قعمز جنبها وقرب عليها ...قعد يمسح على شعرها بحنان ...خلاص انسي
    من البدايه كان الولد هاذا غلط وجوده في الدنيا ولو جي رح يتعدب
    هبه:بس انا كنت نبيه 💔نبيه لان منك انت
    عبدو:تبيه ولا تبيني انا؟!
    هبه:نقرت حواجبها بعدم فهم!!..كيف؟
    عبدو:يتلمس في عيونها التاعبات....اول ما تروحي من هنايا نقرو فاتحتنا بورقه رسميه من المحكمه
    زي ما تبي ...تمام؟
    هبه:تعبو عيونها دموع...قول والله!؟عبدو انت متضحكش عليا. صحححح
    عبدو:باسها ع راسها ...اطلعي من هنايا عشان تتأكدي اني صادق
    هبه:نحبك نحببببك وربي اقسم بالله نحبك 😭😭
    عبدو:ابتسم ورجع باسها وبعد بدون ما يقوللها ان يحبها حتى هوا 💔
    وهبه اللحضه هاذي كانت بتموووت من الفرحه ❤️
    اخيرا بتفتكى من الحرام

    ____________________________

    ساجده:قعدت نسمع في صوت نجمه تبكي هلبا
    طلعت من الغرفه لقيت رجاء مسكره باب الدار ومالك خش للحمام طول
    نبي نخش نشوف نجمه بس مقدرتش نطق عليهم💔
    قعدت في مكاني واقفه مش فاهمه شنو ندير !!ونجمه موقفتش عياط
    مالك:طلع من الحمام لي السرير طول
    ساجده:شن صار مع بنتك؟
    مالك:امورها طيبه
    ساجده:بس تبكي هلبا موقفتش عياط !؟
    مالك:مدوريهاش سكري الباب وارقدي ...وتغطا
    ساجده:كنت حاسه ان البنت فيها شي💔
    وربي مقدرت نرقد وصوتها قاعد هكي ...قعدت متحمله منبيش نمشيلها لين ناض مالك طلع من الدار وواضح انه متعصب لحقته بسرعه

    خش مالك لي غرفت رجاء وهوا يعيط....خلاااااااص النم سكري فمك خلينا نرقدو
    نجمه:تبكي ووجها احمررررر من البكي
    رجاء:طلعت من الحمام بي فوطة الدوش
    ساجده:😨😨
    مالك:طلع بسرعه اول ما شافها
    رجاء:حي مكنتش نسحابه مالك داخل🤭
    ساجده:تجاهلت الصدمه وقربت على نجمه
    رجاء:خليها لو سمحتي متعوده عليها انا تبكي لين ترقد ديمه هكي
    ساجده:خذت نجمه في حضنها وطلعت
    رجاء:هي انتتتتي انتتتتي جيبي البنت نكلم فيك

    ساجده:خشت لي غرفتها ونجمه في حضنها
    مالك:فصل عليها ....مشيت نبيها تسكتها تجيبيهولي هناياااااا
    ساجده:بنشوف البنت خيرها دور وين ترقد لو بنتك متهمكش ...وطلعت بي نجمه للبلاكونا
    مالك:قعمز ع الصالون وماسك راسه يلي كان بيتفجر بين يديه💔

    ساجده:خلاص ياقلبي اشش خلاص انا سوجي ❤️
    صاحبتك ولا
    نجمه:هزت راسها بمعنى اي وهيا تحاول تكتم بكيتها
    ساجده:مسحت دموعها ...توا قوليلي بشويه هي ليش تبكي شنو تبي
    نجمه:وجهي يوجع فيا😭😭
    ساجده:ليش من شنو😨
    نجمه:ماما دارت بحر في وجهي
    ساجده:فهمت ان الملح يقرص في وجه نجمه وكانت بشرتها حساسه متتحملش 💔
    دخلتها للحمام غسلتلها وجها وعطتها حليب دافي
    لحضات بسيطه ونجمه خشت في نوم عميق ❤️

       🔥رِوَايـــــــــات بـــَـنـُـــووتِـــة الشـِــيـــْـخ🔥
         🔥أروى الــــطـــاهــــر المــســلاتــــي🔥

    محمد:خش وسكر الباب
    احمد:منو مات؟
    محمد:طاح ع السرير بحركه عفويه ...علاش النم شايف عزرائيل قدامك؟
    احمد:هكي متعود تجي غير بي الاخبار يلي زي وجهك
    محمد:خدي نفس ...مبكري وانت طالع خديت الكيسه يلي وصلاتك
    احمد:من سمحلك ؟؟؟
    محمد:فكنا من الدوا هاذي توا وخلينا نهدرزو في الصحيح
    مالك دارها ولا لا؟
    احمد:شنو بيدير!؟...محمد شنو هبلت انت ؟؟
    خوك هاذا كيف تفكر فيه هكي
    محمد:لان دماغي ستككككككك بتريس ستككككككك معش فاهم شي
    احمد:تنهد....مش وقتها القصص هاذي توا!
    رجلك شن فيها!
    محمد:شي عركه بسيطه
    احمد:شبحله بنضره طويله وهوا ساكت
    محمد:شني !
    احمد:انت عارف لو نكتشف انك مداير شي من وراي راسك هاذا بندير بيه برديم؟
    محمد:تصبح ع خير ....وتغطى
    احمد:شنو تصبح ع خير متعك 😨...نوض لي غرفتك تحرك
    محمد:مكيفي فاسد اليوم بنقعد ضيف عندك
    احمد:نوووض دور وين ترقد
    محمد:خخخخخخخخخهش
    احمد:بلا حركات فروخ محمد نوض
    محمد:خخخخخخخخخش
    احمد:عيل🤦🏻

    _______________________

    ساجده:حطت نجمه ع الصالون وغطتها❤️
    تلفتت وشافت مالك وراها بزبط
    ساجده:قامت عيونها بي ارتباك ...شفت؟
    البنت محتاجه حد يفهمها وبس
    مالك:وامتى بتفهميني وتخلي الموضوع يمشي؟
    ساجده:ابتسمت بتوتر ....إني تايم
    مالك:مسكها وقرب بيها لعند السرير ❤️

    طق الباب عليها بس المره هاذي مالك كمل بدون ما يسمح لحد يقاطعه 🔥

       🔥رِوَايـــــــــات بـــَـنـُـــووتِـــة الشـِــيـــْـخ🔥
         🔥أروى الــــطـــاهــــر المــســلاتــــي🔥

    ثاني يوم⛅️⛅️⛅️

    الدكتور؛العشيه نقررو لو كانت بحاله تسمحلها مكتبلها خروج او لا!
    هبه:انا كويسه والله كويسه نبي نطلع
    عبدو:تمام دكتور خود وقتك
    الدكتور:ابتسم وطلع
    هبه:علااااش عبدو قتلك نبي نطلع انا كويسه ها شووف...وجايه بتنزل من السرير
    عبدو:رجعها....اهدددي
    عارفك كويس بس قعادك هنايا عشان يطمنو عليك وبس
    هبه:نبي نروح 🥺
    عبدو:خدي نفس....بطلي الحركات متعك ومتخافيش قلتلك مش رح نولي في كلامي خلاص
    هبه:ارتاحت شويه وسكتت

    _______________________

    على سفرة الفطور:-
    فرعون:حرك عيونه بنضره قدام مالك بدون كلام
    مالك:فهمه ..وهز براسه بمعنى تمام
    فرعون:ابتسم وطلعت منه كلمت....اخيرا
    جميله:وين نجمه ؟!
    رجاء:من امس حابستها عندها ع قد ما طقطقت امس مفتحلي حد
    مالك:زايد فتح الباب امس البنت رقدت خلاص
    نهال:رقدت عند ساجده امس؟😨
    رجاء:اي خدتها من حضني مفهمتش شنو مشكلتها
    مالك:شافلها بنضره بمعنى ...بطلي كدب

    نزلت ساجده وكانت لابسه سروال جينز ازرق مع سوريه بيضه وبشت اسود
    شنطه انيقه بيضه وكندره بنفس اللون ...وكانت جنبها نجمه لابسه فستان خفيف وشعرها يجنن ❤️
    ساجده:صباح الخير
    كلهم:صباح النور
    جميله:محلاها بنتي ومحلا شعرها
    نجمه:شفتي ماما دارتها سوجي ليا
    نهال:ضحكت ...يجنن محلاه
    ساجده:قعمزت جنبهم تفطر
    جميله:طالعه؟
    ساجده:اي عندي اختي جابت امس. اليوم بنمشي نزورها
    جميله:الحمد الله ع سلامتها
    ساجده:الله يسلمك
    نهال:الف مبروك عليها
    ساجده:يبارك فيك❤️
    رجاء:معليشي انتي نجمه متعوده تفطر من الصبح وشوفي توا الساعه كم موعد فطورها متأخر هلبا
    نجمه:اصلا فطرت من بكري هلبا ودرت حمام وصليت مع سوجي
    نهال:😂😂😂
    فرعون:تعالي نجمتي تعالي
    نجمه:قعمزت في حجر جدها ...امس بابا راقد م....
    مالك:وقف وخدي مجمه قبل ماتكمل كلامها وشاف لي ساجده...هيا وقت
    ساجده:خدت رشفه من القهوا وطلعت معاه

    نهال:طبست على محمد...قعد خاطري في الفضيحه يلي مكملتهاش نجمه
    محمد:زيدي تبعي فضايح الناس جاياتك فضيحه هكي كبرها من جمه حتى انتي
    نهال:اسكت يا مهزب حتى انت ضحاتك
    محمد:ضربها على عنفقتها....ضمي فمك
    رجاء:خدت مالك وتوا نجمه😡....به تمام ياساجده

    ________________________

    ساجده مقعمزه من القدام ومالك يسوق...مش قادره تقيم فيه عيونها بعد يلي صار امس 🤭❤️
    بين الكراسي الزوز نجمه واقفه

    نجمه:بابا ...قتلي سوجي ديمه صلي ربي يرفعك للجنه
    مالك:به كويس
    نجمه:حتى انت صلي باهي 🙃
    مالك:به
    نجمه:باش بعدين نمشي انا وياك للجنه ونلقو ماما غادي م.....
    مالك:خلااااااص عاد متتعبيش من الدوا ياسر
    نجمه:قعمز ع الكرسي بهدوء ونزلت عيونها
    مالك:لبس نضراته وكمل سواقه
    ساجده:تحكي داخلها....لو نعرف بس سبب كرهك لي بنتك لو نعرف💔

    ___________________________

    في المشفى:-
    ياقوت:مقعمزه تاكل من بعيد والنصحه زحمه بسبب الزياره
    خشت ساجده ومالك مع بعض سلمو عليهم كلهم وتحمدولهم بسلامه

    سيرين:من جدك انت ؟مخليتيها معاك وعادي؟
    ساجده:شن ذنبها البنت؟
    سلوى:والله ساجده وكيرت وبدي عقلها كبير
    ساجده:ضحكت ...بالله شوفيها مش دمها خفيف؟
    سيرين:شافت لي نجمه
    نجمه:ابتسمت ☺️
    خشت الممرضه ماسكه البيبي عطاته لي سيرين عشان ترضعه وطلعت
    قدمو كلهم على البيبي يشوفو فيه ويباركو

    ساجده:حست بي شخص ماسكها من ملابسها
    نزلت عيونها شافت نجمه❤️
    نجمه:نبي نشوفه البيبي🥺
    ساجده:مسكت نجمه في حضنها وجابتها جنب البيبي
    يلي في الغرفه كلللللهم يضحكو على تعابير وجه نجمه وتصرفاتها لما شافاته والكل حبها من دمها الخفيف
    لين خشت ياقوت
    ياقوت:فمها معبي ....ساجده قالك راجلك هيا
    ساجده:جايه هي ....وبدت تسلم عليكم كلهم

       🔥رِوَايـــــــــات بـــَـنـُـــووتِـــة الشـِــيـــْـخ🔥
         🔥أروى الــــطـــاهــــر المــســلاتــــي🔥

    سلوى:مسكت بنتها ع جنب ...متأكده؟مفيش حد مضايقك
    ساجده:حالي كويس امي متخافيش عليا❤️
    سلوى:متخبي عليا شي راني امك ونحس
    ساجده:والله اموري تمام متشغليش بالك
    فايزه:تراقب فيها من بعيد
    سلوى:به الحمد الله المهم يوم الجمعه اختك بدير اسبوع نبيك تحضري زي اي عروس كيف متزوجه قدام الناس
    ساجده:ان شاء الله يصير خير...وطلعت هيا ونجمه

    _______________________

    ساجده:وين مالك؟
    ياقوت:يسحابك معطيله قال بيجيب قهوا وجاي
    ساجده:به تمام
    نجمه:سوجي ديريلي التندره
    ساجده:نزلت ع الارض تربط في خيوط سبيدرو نجمه
    ولما رفعت راسها شافت عبدو قدامها

    عبدو:نورت المشفى
    ساجده:برسميه...بوجودك
    عبدو:شاف لي نجمه...سمعت بي الخبر ...طلع نتزوج وعنده صغار !
    تعيشي وتاكلي غيرها
    ساجده:ابتسمت...اي ومرته متوفيه ...فقررت نربي بنته وصغاري منه مع بعض
    عبدو:ضحك بهزوه وخدي نفس....متقدريش ولا رح تجيك الجرأه
    ساجده:بعدد وشاحها من على رقبتها شويه
    عبدو:شاف اثر ع رقبة ساجده وفهم شن تقصد على طول
    ساجده:رجعت الوشاح في مكانه...تعيش وتاكل غيرها
    عبدو:خليتيه؟؟؟خليته يقرب منك
    ساجده:مسكت يد نجمه...هيا ماما ❤️
    عبدو:مسكها بعنف ....انس ندووووووي خليتيه ولا لا
    ساجده:غبي انت؟والله هاذا الشي الطبيعي يلي رح يصير بين اي اثنين متزوجين
    عبدو:ويا ترى راجلك يعلم؟!
    ساجده:بلعت ريقها
    عبدو:يعلمان ..
    رواية احفاد فرعون الحلقة العاشرة بقلم اروي طاهر المسلاتي  رواية احفاد فرعون   انتشرت ك النار في الهشيم خاصة في الفتره الاخيره التي بدءت منذ ...

    Mohamed Sadek

  • رواية احفاد فرعون الحلقة العاشرة بقلم اروي طاهر المسلاتي

    رواية احفاد فرعون الحلقة العاشرة بقلم اروي طاهر المسلاتي 


    رواية احفاد فرعون انتشرت ك النار في الهشيم خاصة في الفتره الاخيره التي بدءت منذ اول الشهر الجاري , بالرغم ان تلك الروايه تم نشرها منذ مده كبيرة , ولكن بسبب الصياغه القويه والجيده جعلت الروايه تدوم لمدة طويله .
    عند قيام فريق عمل الروائي  بالبحث في مواقع الترند لمعرفة عن ماذا يبحث متابعونا وجدنا ان رواية اليوم هي التي يبحث عنها المتابعون بغزاره ,فهي رواية اعجبت كل من قرأها حتى النقاد الذين هم يصعب ارضائهم ..

     رواية احفاد فرعون الحلقة العاشرة - اروي طاهر المسلاتي 

    الروايه احد اعمال الكاتبه المتميزه بنوتة الشيخ  التي لها العديد من الاعمال خاصة في المجال الفني وفئة القصص القصيره التي ينتهي منها القارئ في جلسه واحده او جلستين ك اقصى تقدير .
    ونجحت الكاتبه  في فرض اسلوبها في القصه , حيث انك اذا لم تكن تعرف من هي المؤلفه بمجرد قرائتك ل اي من اجزاء القصه ستعرف ان تلك الروايه من تأليف الكاتبه بنوتة الشيخ
    في البدايه لم تكن تمتلك الكاتبه  سوى فكره بسيطه , ولكن بسبب مهارة الكاتبة استطاعت ان تنسج خيوط الخيال حول تلك الفكره وتستجمع افكارها وتكون قصه متكاملة الاركان مما ادى في النهايه الي النجاح الباهر للروايه ..

     رواية احفاد فرعون كاملة بقلم اروي طاهر المسلاتي 

    هناك من يقول ان رواية احفاد فرعون بقلم اروي طاهر المسلاتي  تسير في طريقها لتصبح احد انجح الروايات الإلكترونية العربية , وخاصة في ظل الزيارات العديده التي حققتها في الشهر الاخير مما لا يدع مجال للشك ان الروايه تسير في طريق المجد الصحيح ..
    لذلك حرصنا من خلال موقعكم الموثوق موقع الروائي ان نجلب لك تلك الروايه مباشرة , كل ما عليك هو البحث في هذا المقال عن رابط التحميل وهو رابط مباشر ستجده غالبا اسفل المقال

    رواية اغتصبوني من اجل الميراث الجزء الثالث كاملة بعد ما جيت داخله وبفوت علي غرفه الا فيها جوزي وصديقه الغريب حسيت بصوت اعلا آات قربت اكتر من...

    Mohamed Sadek

  • رواية اغتصبوني من اجل الميراث الجزء الثالث كاملة

    رواية اغتصبوني من اجل الميراث الجزء الثالث كاملة

    بعد ما جيت داخله وبفوت علي غرفه الا فيها جوزي وصديقه الغريب حسيت بصوت اعلا آات
    قربت اكتر من الغرفه وببص بهدؤء اشوف في ايه
    اتصدمت وحسيت بزهول من الموقف ده
    جالي جنان
    فتحت الباب عليهم وانا مصدومه ومش عارفه اقؤل ايه
    كل إلا عملته اني وقفت مبرئه ليهم ومش عارفه أنطق بكلمه
    صديق زوجي اسرع بلبس البنطلون وفر هاربا من البيت وتبقي زوجي ينظر لي وانظر له
    بدون كلام
    لمده اكتر من نص ساعه واخيرا بقؤله انت بتعمل ايه مع صحبك رد قالي زي منتي شوفتي كدا
    بقؤله ازاي يعني وانا مش ماليه عينك انت مش عارف انك بتهز السموات بفعلك ده
    قالي بصي كلام كتير مش عايز ده مرض معي منذ الصغر وصعب اتعالج منه
    قؤلت له كيف وليه مش كنت تقؤلي كدا من زمان ليه تظلمني معاك
    قالي انا مالي اصلا هو انا اخترتك اساسا والا انا كنت عايز اتجوز من اساسا
    قؤلي لابويا هو إلا اختارك ليا
    بقؤله اقؤل ايه لابوك اقؤله انك بتجيب صحابك يمارسو معك الفح___شاء
    وبدأت الطم علي وشي
    قالي غوري قؤلي الا تقؤليه انا اصلا مش عايزك
    وتركني وخرج مشي
    قعدت سهرانه للصبح اكل في نفسي وافكر اعمل ايه في المصيبه ده
    والصبح جت جارتي تنادي عليا نروح نفرز اللبن مع بعض
    بتقؤلي مالك عيونك حمرا كدا ليه
    قؤلت ها مفيش حاجه
    قالت لا لازم تفضفضي معي مش احنا أصحاب
    احكيلي جوزك ضربك والا حصل ايه يمكن اقدر اساعدك
    بقؤلها ابدا وهتساعديني ازاي اصلا

    رواية اغتصبوني من اجل الميراث كاملة

    قالتي بس قؤلي مالك
    بدأت احكي لها علي الا شوفته بعيني والا حصل
    قالتي اها
    انتي اول مرة تعرفي كدا
    بقؤلها ازاي هتقؤلي ان كل الرجاله كدا كمان والا ايه
    قالتي لا بس كل الناس عارفه ان جوزك كدا دحتي انا عارفه من زمان بس كنت محروجه افتح معك الحوار ده
    قؤلتها ازاي كل الناس تعرف كدا وانا لا
    وكمان انتي كيف عارفه ومش قؤلتي لي
    قالتي انا كنت نفسي اقلك بس مكسوفه منك
    قؤلتها خلاص انسي وفكري معي في حل انا كدا بت___دمر
    لازم اتطلق منه
    قالتي اها دانتي لو فكرتي تتطلقي عمك مش هيوافق وانتي عارفه ان سبب الجوازة دي كلها شويه الورث بتوعك
    قؤلتها لا في داه___يه الورث بقي انا صعب اعيش كدا معاه تاني
    تاني يوم قؤلت اروح اشوف امي
    واشوف حل في الموضوع ده
    حكيت لأمي لقيتها بتقؤلي ايه يعني انتي عايزة عمك  اوعي تجيبي سيرة الموضوع ده مع حد

    بس انتي لو بنتي بصحيح تحاولي تصلحي منه وتعالجيه بجماغك
    انتي عايزة الناس ناكل وشنا ويقؤلؤ اتطلقت
    او عمك مش هيوافق
    يلا ارجعي بيتك وحاولي تتعايشي
    قؤمت مغلوبه علي أمري ورجعت البيت
    قعدت مخصماه حوالي شهرين
    وبدأت افتح معاه الحوار تاني واقؤله طيب يلا نشوف دكتور نفسي وتعالج وترجع زي الاول
    قالي بصي فكك من الكلام في الموضوع ده ملوش فايده وانتي عايزة تعيشي معي زي منتي كدا براحتك مش عايزة يبقي عندك ابويا قؤليلؤ
    وبدأت احس انه مصمم ومتاكد انه ابوة عارف بكدا التاني لان كل الناس عارفه الا انا إلا كنت مغش__وشه
    ومفيش فايدة معاه
    غير اني أصبحت اتقالم علي عدم الاحساس
    وتركت إمرة لله
    وبدأت ألجأ لجارتي افضفض معاها وتفضفض معي
    والتانيه قالتي خلاص عيشي وطنشي
    قؤلتها مش طايقه اشوفه اصلا
    وبعد كام يوم رجع زي الاول مع أصحابه وبدأ يجيبهم عنده في البيت
    ولا كأني موجوده
    وأصبح الوضع عادي بالنسبالي
    عده ايام كتيرة وشهور انا علي نفس الحال معاه

    وهو ديمنا بعد ما اتخاصمنا بينام تحت وانا اصلا كنت مش طيقاه
    نزلت قعدت معاه شويه وبدأت اكلم معاه
    وبعد شويه حسيت حد جه تحت عنده
    نزلت اشوف مين لقيت الباب مغلق عليهم
    رواية اغتصبوني من اجل الميراث الفصل الثاني كاملة انا اتفاجئت ان جارتي قلتها لازم اشوف الحجات الا بتحكي عليها دي ازاي انتي وجوزك  قالتي طيب ه...

    Mohamed Sadek

  • رواية اغتصبوني من اجل الميراث الفصل الثاني كاملة

    رواية اغتصبوني من اجل الميراث الفصل الثاني كاملة

    انا اتفاجئت ان جارتي قلتها لازم اشوف الحجات الا بتحكي عليها دي ازاي انتي وجوزك 
    قالتي طيب هخليكي تشوفي بس بشرط دي حجات أسرار اوعي تحكي لجوزك عليها عشن عيب احنا ستات
    قلتها انا صغيرة اه بس دماغي كبيرة يعني خليني اشوف انتي بس
    قالتي طيب خليها لما تجي فرصه
    قؤلت ماشي وبدأت انتظر الفرصه الا حكتلي عليها
    يوم واتنين وفي الفترة دي كنت عادي بس دماغي مشغول وبفكر في كلامها كتير
    انها وصفت لي كل شئ عندهم
    عكس كل إلا أنا عيشاه مع جوزي خالص
    وبدأت اتخنق من جوزي لان كل مرة اكون مشتاقه ليه لازم انا إلا ابدا 
    زهقت من كدا حاسه اني في حاجه ناقصه في الموضوع ده
    وبعد كام يوم دخل نفس المعاد الا صديق زوجي الغريب بيجي فيه اول ما عرفت انه 
    وفي الليله دي نزلت باليل تحت قؤلت احط علف البهايم قبل منام
    نزلت ولما فوت علي الغرفه الا جوزي قاعد فيها هو وصديقه حسيت بحاجه مش طبعيه حسيت اول ما شافوني معديه انهم زي الا حسو بالشرطه بدو يعدلو في نفسهم قؤلت يمكن انهم بيشربو حشيش وكدا خافو وقالو في حد غريب دخل البيت والا حاجه
    طلعت انا برة حطيت العلف البهايم ودخلت كان الجو سقعة وبرد فاليوم ده
    وانا داخله طالعه فوق جوزي نادي عليا قالي مالك في ايه بقؤله مفيش كنت ببص علي البهايم قالي طيب اطلعي من البرد ده

    رواية اغتصبوني من اجل الميراث كاملة

    وانا موجود متخافيش عالباهايم انا صاحي قؤلت له طيب
    وبعد ساعتين في نص اليل طلع جوزي ومارس معي بدون مداعبه مني وبدون ما ابين له الطلب انا غير الأول بس بردو مش هو إلا أنا كنت بفكر فيه
    صحيت تاني يوم بسأل جارتي بقؤلها انتي بقي بتكذبي عليا وتقؤلي انك كل يوم انتي وجوزك بتعملو كدا
    والا ايه
    قالتي لا واكذب عليكي ليه يعني
    قلتها انتي قلتي هتخليني اشوفكم وبقالي اسبوع اهو ولا سالتي ايه يعني طول الاسبوع مش عملتو
    قالتي انتي مجنونه هو انتي فاكرة اني بقؤلك هخليكي تشوفي تبقي هتشفويني انا وجوزي والا ايه. بقؤلها اه اومال اشوف ايه
    ضحكت بصوت عالي وقالتلي انتي مصيبه خالص انا مش قصدي كدا خالص
    بقؤلها اومال قصدك ايه
    ضحكت وقالتلي ازاي ده
    قلتها والله زي ما بقؤلك كدا
    قالتي لا صعب اصدقك في كدا احنا عرب وجوزي اكتر من كدا كمان
    قلتها لااااا يبقي انا عندي حاجه غلط انا هقؤم لأحسن علي رجع
    ومشيت من عندها جهزت الغدا لجوزي وانا تفكيري ذاد اوي في الحجات دي
    وكمان لما شوفت الفديو حسيت بجنون عقلي كيف جوزي مش زيهم كدا
    اكيد فيه حاجه غلط
    وبدأت اتخنق من جوزي ومن البيت كله

    وفي وسط الأسبوع يأتي صديقه المميز الغريب ياخد اكتر وقت معاه ويطلع ينام ولا يفكر يلمسني
    جيت في يوم كان صديقه المميز ده وصل وكان جوزي خرج ينزل البلد يشتري سكر وشاي
    واتاخر
    وانا طالعه فوق لقيت صديقه ده بينادي علي جوزي قؤلت له نزل البلد لسه مجاش قالي منا كلمته بالتلفون وهو جي دلوقت بس قالي ادخل قؤلت انادي
    دخل وقعد وانا طلعت شقتي وبعدها رجع جوزي
    وقعد معاه
    وانا بدأت احس بخنقه من القعده دي قولت هنزل اقعد برة البيت في الهوا
    ونزلت عديت علي الغرفه طالعه برة لقيت الغرفه مقفؤله حسيت بحاجه غريبه اول مرة يقفلو الباب
    طلعت قعدت قدام الباب وشباك الغرفه قريب مني
    بدأت اسمع أصوات عجيبه
    ركزت تاني سمعت نفس الصوت صوت زي راجل مريض بيتوجع من شئ
    قؤلت احاول أقرب اكتر وسمعت الصوت اكتر وهمسات وهوس بدأت ارتبك واعصابي سابت وحسيت بخوف حاجه غريبه والدنيا ليل
    عايزة انادي علي جوزي وخايفه يقؤلي ايه نزلك دلوقت تقعدي بره
    قؤلت هدخل اطلع شقتي انام احسن ودخلت جوة وهفوت عالغرفه رايحه للسلم وسمعت الصوت اعلي واعلي قؤلت لازم اعرف فيه ايه
    بدأت أقرب من الباب وابص من مكان قفل قديم في الباب ومكانه مخروم بدأت أقرب وابص منه وكانت المصيبه الا نزلت عليا ممما رأيت

    المتابعون

    مواضيع مميزة

    • الإشعارات
    • من نحن

    • اتصل بنا

    • ×

    ادخل الاسم (إختيارى)

    ادخل البريد الإلكترونى (مطلوب)

    ادخل الرسالة (مطلوب)