Moulai Amine # # # #

تابعنا على :

f tw +G yt vk

Moulai Amine




موجة
My E-mail : 3rb20.com@gmail.com
My Phone No. : +201000198312
My Website : https://www.orex.club

فـعـل مـضــارع ..! نـهـى الـبـلـك

Mohamed Sadek

مشرف

المزيد

ليست هناك تعليقات

تم النشر فى قسم

تم النشر منذ

تحميل ...
فـعـل مـضــارع ..!
نـهـى الـبـلـك


أنا كنت بانط الحبل ,
وكنت اتنطط ع المراجيح
فستاني خفيف وقصير ,
كان بيطير لو هبت ريح
كنت اجري ف وسط الشارع ,
فعل مضارع , مش مرفوع !
أستأذن , ما استأذنش ,
مافيش في حياتي كتير ممنوع ..
كل الأبواب مفتوحة
لا عين سحرية ولا مفاتيح !
أطلع من باب واللا ادخل
يوم أو ليلة , ويمكن ابات
دا يا جار يا قريب
وبيوتنا , الكل حبيب
عايشين في تبات
والبوسة ماهياش عيب من أيها حد
مادام ع الخد
وان قال لي : باحبِك
قصده : الرحمة
وقصده : الألفة
وقصده : الود
لو نمت بانام مش خايفة
ولَو مش شايفة ,
مافيش عفاريت !
وان حسيت برد انا عارفة
فيه ميت إيد حالفة
تمد الستر
ترد غطايا لو اتعريت
ليه فجأة الباب اترد
وأول مرة باحس الخوف
شباك البيت اتسد ,
وكان لعيوني الكون مكشوف
وان عين بصت وضحِـكْـت
ألاقي كلام في النظرة غريب !
والدلع الحلو زمان بقى حَـيَـا
بقى خِـشـا
بقى وش كسوف !
ليه أمي بقت تداريني
بقت تخفيني عن الأنظار؟
وكأني بقيت العيبة
بقيت التهمة
بقيت العار !
إيه ذنبي يا أمي ؟! تقول لي : كبرتي
تقول لي بقيتي عروسة
وانا يوم ما اكبر , تصغر دنيتي بيّا
ويضيق الدار !!
نـهـى الـبـلـك





مشاركة الموضوع

انسخ كود الشكل الذى تريده وضعه فى تعليق
اذا كنت لا تملك حساب على بلوجر قم بإختيار التعليق باسم " مجهول "
تعليقات بلوجر
تعليقات الفيس بوك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

مواضيع مميزة

  • الإشعارات
  • من نحن

  • اتصل بنا

  • ×

ادخل الاسم (إختيارى)

ادخل البريد الإلكترونى (مطلوب)

ادخل الرسالة (مطلوب)