Moulai Amine # # # #

تابعنا على :

f tw +G yt vk

Moulai Amine




موجة
My E-mail : 3rb20.com@gmail.com
My Phone No. : +201000198312
My Website : https://www.orex.club
يتم الان تصفح قسم (رواية دعارة مشروعة)
رواية دعارة مشروعة الجزء السابع (الأخير) للكاتبة/حنان حسن بعد انتهاء مراسم العرس ورجوعي انا وادهم لبيتنا الجديد دخل ادهم حجرتي وطلب ...

Mohamed Sadek


  • رواية دعارة مشروعة الجزء السابع (الأخير)

    للكاتبة/حنان حسن


    بعد انتهاء مراسم العرس ورجوعي انا وادهم لبيتنا الجديد دخل ادهم حجرتي وطلب مني ان اجلس معه ليتحدث معي في امر ما
    فقلت ..اتفضل اتكلم
    قال .. عايز احكيلك حكاية وعايزك تركزي معايا جدا
    قلت وانا اكاد اتنفس بصعوبة من شدة التوتر
    قلت ..اتفضل احكي
    قال ..انا كان عندي اتنين اصدقاء رجال ..لكن الاتنين مكنوش مقربين من بعض .. واحد منهم كان مريض ايدز ..كان قد اصيب به بسبب علاقاتة المشبوهة وانا كنت متابع كل تطورات مرضة لدرجة ان تقارير مرضة كلها عندي وفضلت معاه ومسبتوش في مرضة لاخر يوم في عمرة
    قلت ..يعني ..هو ده الي نقل ليك العدوي؟
    ضحك ادهم ووضع يده علي فمي
    وقال..اسكتي واسمعي للاخر ..
    قلت حاضر
    قال ادهم مسترسلا صديقي الثاني كان ليه اخت وكان بيتمني اني اتجوز اخته وبصراحة انا كنت بحبها جدا وهي كانت معايا طول الوقت لغاية ما في يوم عرفت بطريق الصدفة انها كانت تعرف شخصا غيري وكانت تحمل في بطنها طفلا منه ولما واجهتها قالتلي انها كانت تريد ان تصارحني بالحقيقة ولكن اخوها (صديقي) اجبرها علي الزواج مني دون ان يعرف شيئا عن حقيقة الرجل الذي تحبه وانها لا تحبني.. ولكنها وافقت خوفا من اخاها وتوسلت لي علي الا افضح امرها امام اخاها.. (صديقي) والا قتلها فقررت الابتعاد عنها متعللا بكوني لا اصلح لها وقد استغلييت فكرة الاشاعة التي اطلقها البعض عني باني قد اخذت العدوي من صديقي مريض الايدز الذي توفي واكدت كلامي ببعض التقارير الطبية التي كانت تخص صديقي المتوفي لاتخلص من ارتباطي بتلك الفتاةوعهدي واتفاقي مع اخوها (صديقي) ودون ان يؤذيها اخوهاوبالفعل ابتعدت عنها..وتخلصت من تلك الورطة... عارفة مين صديقي الي كان عايز يزوجني اختة؟؟؟
    قلت ..مين؟؟
    قال .. عصام
    قلت ..يعني انت الي فهمتة انك .... مريض؟ وانت مش مريض
    قال بالظبط كده
    الحمد لله انا سليم ومعنديش اي مرض وبكره هاخدك لاكبر معمل تحاليل وفحوصات وساجري جميع التحاليل والفحوصات التي تؤكد لك كلامي ده
    وسالتة.. واختة فين دلوقتي؟
    قال .. سمعت انها هربت منه ومن قسوته عليها ومعرفش عنها حاجة من ساعتها
    قلت ... طيب ممكن سؤال
    قال .. اسالي
    قلت لما هي الحكاية كده ..كنت بتتجوزني ليه؟
    قال .. هجاوبك لما تجاوبي علي سؤالي
    قلت .. اسال
    قال..لما انا مفروض كنت مريض ايدز بالنسبالك كنتي بتتجوزيني ليه؟
    ابتسمت ..وابتسم ادهم
    قلت ..انت لا تتخيل انا فرحانة دلوقتي ازاي
    قال تعالي ناجل الفرح دلوقتي لغاية ما نؤدب عصام وياخذ جزاءة
    قلت .. انت ناوي علي ايه؟؟
    قال .. هقولك الصبح بعد ما نرجع من معمل التحاليل .. تصبحي علي خير ..وتركني ادهم وذهب الي الغرفة المجاورة .. وانا في منتهي السعادة .. فقد ايقظني ادهم من هذا الكابوس وقلب معاناتي لسعادة
    وفي اليوم التالي .. عدنا انا وادهم من معمل التحاليل بعدما تاكدت انه لا يحمل اي مرض والحمد لله .. وكنت في منتهي السعادة .. وطلب مني ادهم ان اتصل ب عصام واقول له ان ادهم مريض ويريد ان ياتي حالا
    وبالفعل اتصلت بعصام واتي
    وادعي ادهم المرض الشديد وقال لعصام رتب لنا السفر للندن فا انا اريد ان اجد علاج باي ثمن وساذهب للندن فقدت سمعت انهم توصلوا لعلاج ما
    قال عصام ..حاضر هجهز لك كل حاجة وهخليك تسافر في اسرع وقت .. وغادر عصام
    نظرت لادهم وقلت .. انت هتسافر بجد
    قال طبعا هسافر ومش لوحدي ..انتي معايا ..
    قلت ..انا كمان هسافر؟
    قال .. ايوه انتي ناسية اننا عندنا شهر عسل لازم نسافر عشان نعملة ولا ايه؟
    ابتسمت وكنت في غاية السعادة
    واكتملت سعادتي بعدما سافرنا قضينا اجمل اسبوعان في العمر ..وكان ادهم اتفق مع المحامي بتاعة علي وضع خطة محكمة للايقاع ب عصام وبالفعل
    اتصل المحامي بعصام ليخبره انه كان معنا في لندن اثناء رحلة العلاج وقد مات ادهم متاثرا بمرضة او بهذا اوهم عصام وكان عصام يستقبل الخبر وهو في منتهي السعادة طبعا ..وكنت قد نزلت انا الي القاهرة وحدي وذهبت الي بيت الزوجية..وطبعا وجدت عصام بانتظاري..ومعه المحامي ودخلنا جميعا حجرة المكتب الخاصة بادهم ..
    قال المحامي ..البقيه في حياتك يا مدام
    قلت وانا ادعي الحزن ..حياتك الباقية
    قال عصام ..انا مش قادر استوعب ان ادهم صاحبي وعشرة عمري راح في غمضة عين كده .. مش ممكن .. وظل يزرف بدموع التماسيح...
    قال المحامي .. طبعا يا مدام انتي عارفة ان المرحوم كتب لحضرتك كل حاجة بيع وشراء يعني حضرتك ورثتي جميع ما كان يملكة
    قلت .. الله يرحمة
    قال المحامي انا اخدت معايا كل الاوراق الي بتثبت ملكيتك للشركة . وباقي الاملاك زي ما حضرتك امرتي..وانصرف المحامي وتركني..انا وعصام..الذي اخذ يحدق فيا وقال..انتي الي طلبتي من المحامي انه ياخد كل الاوراق معاه؟
    قلت .. وانت ايه دخلك في كده؟
    قال .. لا اسمعي يا قطة .. احنا فيه بينا اتفاق
    قلت.. لا مش واخده بالي معلش اتفاق ايه؟
    قال.. نعم يا روح امك .. انتي هتستهبلي ولا ايه احنا مش اتفقنا انك تتجوزي ادهم ولما يموت الميراث هيكون بالنصف بيني وبينك؟
    قلت.. تمام واتفقنا كمان انك هتجيبلي الفيديوهات والصور كلها
    قال وانا عند وعدي ..الصور والفيديوهات معايا اهيه ووضع يده علي موبيل كان في يده
    قلت وانا ايه يضمن لي انك مش عامل نسخ تانيه؟
    قال..اي ضمان تطلبية هنفذة
    قلت.. اكتبلي شيك بعشرة مليون جنية كضمان انك لو ظهر معاك فيما بعد اي صور او فيديوهات ساعتها هطالبك بالمبلغ
    قال .. انتي اتجننتي ولا ايه.. انا ايه يغصبني اكتب علي نفسي شيك زي ده؟
    قلت .. والله لو مش عايز بلاش ..بس يعني ثروة بالحجم الي معايا هيبقي نصفها ملكك بمجرد ما تكتبلي الشيك بالمبلغ الصغير ده لانك عارف طبعا ان عشر مليون مش رقم بالمقارنة مع حجم الثروة
    وعموما انت حر بس انا مش هتنازل عن نصف الثروة الا لما تكتب الشيك ..اخذ يفكر مع نفسة ثم قال.. بشرط امضي علي الشيك دلوقتي وانتي كمان تمضي دلوقتي بالتنازل عن نصف الثروة
    قلت .. موافقة .. واخرجت قلم وورق من درج المكتب ودفتر الشيكات وبالفعل مضي علي الشيك واخذتة منه ومد يده ليعطيني الورق كي اتنازل له عن نصف ثروتي .. لكنني قلت.. اشوف الفيديوهات الاول وامسحهم بنفسي وبالفعل فتح الموبيل واخذت امسح كل الصور والفيديوهات جميعها.. نظر الي عصام وقال.. اتفضلي بقي الدور عليكي ..في هذا الوقت تحديدا ظهر ادهم من خلف الباب وقال بصوت عالي ..الدور عليها في ايه يا عصام ؟ يا اقذر خلق الله ؟
    قال عصام ..وهو لا يصدق ما يراه
    ادهم؟؟
    قال ايوه ادهم الي هيدخلك السجن ويرجعك لاصلك يا نصاب
    عصام..سجن ؟انت عارف مين الي مفروض يدخل السجن؟ الي ضحك علي اختي وخلاها تحمل منه وكان السبب اني قتلتها هو الي مفروض يدخل السجن
    قال ادهم .. انت قتلت اختك؟
    قال عصام .. ايوة وانت السبب .. وانا عمري ما نسيت انك كنت سبب في اني قتلتها وردتهالك وطعنتك في عرضك زي ما سمحت لنفسك تنتهك عرضي
    قال ادهم.. يشهد ربنا اني ما انتهكت عرض اختك ولا اختك كانت حامل مني اصلا وفي لحظة دخل رجال المباحث الذين كانوا يسجلون لعصام اعترافة بجريمة النصب والابتزاز ولكنهم ولسوء حظه سجلوا ايضا اعترافة بجريمة قتلة لاختة .. وتم القبض عليه لياخذ عقابة
    وعدنا انا وادهم لبيتنا ومسك يدي وقال كده احنا انتهينامن عقاب عصام ..بس عايز اسالك سؤال
    قلت اسال طبعا
    قال بصراحة قال .. ايه اكتر حاجة انتي سعيدة بسببها

    -سجن عصام؟
    -اكتشافك لحبي العظيم ليكي؟
    -زواجك من رجل ثري؟
    قلت ..بصراحة حاجة اهم من كل الاسباب دي؟
    قال .. ايه؟؟؟
    قلت.. اني اكتشفت ان حبك ليا كان انقاذ ..لاني بجد مش عارفة لو مكنتش ظهرت في حياتي انا كنت ممكن يحصلي ايه
    ربنا يخليك ليا
    وادامك الله منقذا لي طول العمر
    فا حقا ..(من الحب ما نقذ) .

    اتمني تكون القصة عجبتكم
    لو فعلا
    نالت استحسانكم
    ضع تعليق لائق
    يشجعني علي الاستمرار في سرد مزيد من القصص

    رواية  دعارة مشروعة الجزء السادس للكاتبة/حنان حسن نزلت من البيت بعد ما ادهم اتصل عليا وعرفني انه منتظرني.. تحت ووجدت ما لم اكن اتوقع...

    Mohamed Sadek


  • رواية دعارة مشروعة الجزء السادس

    للكاتبة/حنان حسن


    نزلت من البيت بعد ما ادهم اتصل عليا وعرفني انه منتظرني.. تحت ووجدت ما لم اكن اتوقعة ..فقد رايت عصام يجلس بجانب ادهم في السيارة.. اقترب ادهم بسيارتة

    قال .. اركبي
    قلت ..ماشي وركبت معهم السيارة ولم انطق بكلمة طول الطريق ..بينما كان ادهم وعصام يتحدثان في العمل واخبار اليورصة وما الي ذلك ومما فهمته ان عصام يعمل كا مدير لمكتب ادهم ويعتيرة مستشار له في كل الامور الخاصة بالعمل ..
    بعد شوية وقف ادهم بالسيارة لينزل عصام امام بيتة وكان قد وصل ..وطلب مني ادهم ان اجلس بجانبه ..فنزلت وركبت بجانبه ..ثم نظر الي وقال ..معلش قابلت عصام وانا جايلك وكان عايز يكلمني في امور في الشغل وطلبت منه اننا نتكلم في العربيه وانا في طريقي ليكي عشان متاخرش عليكي
    ثم قال..خير ايه الموضوع الخطير الي كنتي عايزاني فيه؟
    قلت .. انا كدبت عليك.. وعملت خطة عشان اتعرف عليك من الاخر انا نصابة .. وليا شريك ..
    كانت كلماتي بمثابة الصاعقة التي نزلت علي مسامع ادهم ..اوقف ادهم السيارة وكانه اراد ان يلتقط انفاسة ليستوعب ما اقول
    قال ..لا بالراحة كده ..وقولي تاني كده..هو الي انا سمعتة ده بجد؟
    قلت ..اسمع يا ابن الناس انا اصلا مكنتش اعرفك قبل كده ..لغاية ما عصام الي كان معاك دلوقتي ..غرر بيا واتسبب في فض (بكارتي )وصورني وهددني بالصور والفيديوهات .. وطلب مني اني اتجوزك واورثك وهو يتقاسم معي الميراث بعد كده .. يقصد يعني بعد وفاتك لا قدر الله وعرفني ...حقيقة مرضك
    قال مستوضحا..مرضي؟؟مرض ايه؟
    قلت ..الايدز
    قال.. وايه الي خلاكي تيجي تقولي لي دلوقتي؟ياتري ايه ضميرك صحي؟؟
    قلت ..اتريق براحتك .. مش هلومك ..بس الي خلاني اقولك دلوقتي اني لقيت نفسي اني مستحيل اشارك في جريمة زي دي ولا هسمح لعصام انه يؤذيك بمساعدتي ولا مساعدة حد غيري مهما حصل ومهما كلفني قراري ده
    قال.. عارفة عقوبة النصب اد ايه سجن؟
    قلت ..لا
    قال ..وانتي بقي متخيلة اني هسامحك علي جريمتك دي.؟
    قلت.. انا مستعدة لاي عقاب
    قال.. يبقي تكملي في الاتفاق وتمشي في الخطة مع عصام زي ما كنتوا ماشيين فيها
    قلت ..مش فاهمه
    قال ..انتي مفروض اتفقتي مع عصام علي ايه عشان توصلوا للميراث؟
    قلت .. اني اتجوزك
    قال ..خلاص يبقي نتجوز
    قلت.. مش فاهمة حاجة
    قال هتمشي في الخطة للاخر من غير ما تعرفي عصام طبعا انك قولتلي حاجة.. وكانكم علي اتفاقكم السابق عادي
    قلت .. تقصد اننا هنمثل علي عصام اننا تزوجنا؟
    قال.. لا احنا مش هنمثل ..احنا هنتجوز بجد
    قلت ..بس ....
    قال مقاطعا لكلامي ...ايه انتي مش قولتي انك مستعدة لاي عقاب؟ هو ده عقابي ليكي لو عايزه تكفري عن ذنبك ..
    قلت وعصام هتعمل معاه ايه؟
    قال .. لا سيبيلي عصام ..انا هدفعة ثمن خيانتة ليا ولثقتي فيه غالي اوي
    قلت.. طيب المفروض دلوقتي انا هعمل ايه؟
    قال ..اتصلي علي عصام وقولي له اني طلبت منك الجواز وانتي وافقتي فهميه انك عملتي العمليه الي رجعتك بنت (بكر)تاني وفهمية كمان اني هقابل والدك بكره عشان اتقدملك
    قلت ..حاضر
    قال.. حددي ميعاد مع والدك بكرة عشان هاجي اتقدملك
    قلت حاضر
    ونزلت من السيارة بعد ان وصلت بالقرب من البيت ..وتركني ادهم وذهب..ووقفت انا متسمرةفي مكاني ..لاسال نفسي ..ماهذا؟وما الذي فعلتة بنفسي ؟هل حقا ساتزوج من ادهم وانا اعرف انه مريضا بالايدز؟ولماذا وكيف وصلت لهذاالحال؟
    هل انا احب ادهم حقا؟ وهل يستحق هذا الحب ان اخاطر بحياتي من اجلة؟تساؤلات... وتساؤلات ليس لها من جواب ..ووجدت نفسي امشي الي بيتي وكانت الساعة تقترب من الخامسة فجرا ودخلت الي شقتنادون ان يشعر بي احد
    وفي اليوم التالي كنت قد حددت مع ابي الميعاد لادهم ليتقدم لخطبتي ..واتصلت ايضا بعصام كما اتفقنا واخبرتة ان ادهم سياتي لمقابلة ابي
    وفي الليل جاء ادهم ومعه عصام ليتقدم لي
    وقابل والدي الذي سعد كثيرا بادهم كا عريس لقطة من وجهة نظرة وطلب ادهم ان يكتب الكتاب علي طول و لا ضرورة للخطبة وتضيع الوقت ..حيث انه جاهز ماديا وكان هذا الاقتراح محل ترحيب من ابي وبالفعل حددوا غدا سيكون مناسبا لكتب الكتاب واقنع ابي بان شقته جاهزة وكان قد اعدها للزواج وفرشها علي احدث طراز وانه مستعد لجميع طلبات ابي الاخري الذي لم يعرف عنها شيء.. وبالطبع وافق ابي وكان سعيدا وكذلك عصام الذي كان سعيدا لاقترابه من الميراث
    وبالفعل كتبنا الكتاب وجاءت الليلة الموعودة وهي ليلة الزفاف ..وكانت من الممكن ان تكون اسعد واجمل ليلة في حياة اي بنت حيث اقيمت في اكبر وارقي قاعة افراح والكل كان سعيدا وادهم كاد ان يطير فرحا..ولكنني انا الوحيده التي لم اكن سعيدة لانني اعلم المجهول الذي ينتظرني وبعد انتهاء حفل الزفاف ..عدنا الي بيتنا الجديد انا وادهم ..ودخلت حجرة النوم وانا اتوسم في ادهم النبل واعتقدت انه سيقول لي .. احنا هنعيش زي الاخوات .. لكن حدثت الطامة لما دخل علياادهم وطلب مني .....
    يتتتتبع
    رواية  دعارة مشروعة الجزء الخامس للكاتبة/حنان حسن بعد ما وضعت راسي علي المخدة ..تفاجاءت بدخول ادهم عليا وهومسرعا و في حالة قلق وفزع ...

    Mohamed Sadek


  • رواية دعارة مشروعة الجزء الخامس

    للكاتبة/حنان حسن


    بعد ما وضعت راسي علي المخدة ..تفاجاءت بدخول ادهم عليا وهومسرعا و في حالة قلق وفزع بالغ ..
    قال ..تعالي بسرعة ..خالتي معرفش جري لها ايه؟
    قلت ..ايه الي حصل؟؟
    قال ..مش عارف ..كنت داخل انام ..لقيتها بتنادي عليا ..علي ما دخلت عندها لقيتها مش بتتحرك ومعرفش حصلها ايه؟
    قلت..اطمن و اهدء ممكن تكون مغمي عليها تاني زي ما حصل النهارده عند الدكتور .. ودخلنا معا الي الحجرة التي تنام بها خالتة ..وحاولنا انا وادهم بشتي الطرق ان نفيقهامن حالة الاغماء ..لكن للاسف دون جدوي.. نظر ادهم ناحيتي ثم
    قال ..انا هنزل اجيب دكتور ..وتركني ولم يمر سوي بعض الوقت ..الا وادهم يعود ومعه طبيب وممرض مساعد له ..وبعد الكشف خرج الطبيب علينا ليقول ..البقاء لله
    اطلبوا لها الرحمة.. تجمد ادهم في مكانه وتغيرت ملامحة وبدات عيناه تدمع .. شديت علي ايده
    قلت ..اطلب لها المغفرة وادعي لها بالرحمة ..اقترب الطبيب من ادهم وقال..عم عوف التمرجي والمساعد بتاعي ..هيساعدك في اجراءت الدفن والجنازة وكل حاجة هو راجل تقدر ..تعتمد علية في الظروف دي.. وبالفعل خرج ادهم مع مساعد الطبيب لينهواجميع الاجراءات ..
    وفي اليوم التالي..رجعنا انا وادهم من المقابر بعد ما ودع خالتة للمرة الاخيرة.. اول ما ركبت العربية مبقتش عارفه ايه الي مفروض يحصل وانغ كده هروح بيتي وخلاص كده ولا ايه ؟بصراحة الاحداث السريعة..جعلتني انسي الخطة وانسي عصام ومشكلتي معاه .. مكنتش عارفه اركز في اي حاجة اصلا وكان مخي هنج ..
    تنبهت علي صوت ادهم وهو بيتكلم معايا من ساعة ما عرف بوفاة خالتة
    قال..معلش انا تعبتك معايا اليومين دول اوعي تقول كده ..انا اعتبرتهاخالتي انا كمان
    قال..في حزن وانكسار..خلاص انا مبقاش ليا حد
    قلت ..طيب واختك؟؟
    نظرا الي وعلامة استفهام تعلوا وجهة
    قلت ..انا يا عم ..انت ناسي ان بقي ليك اخت ولا ايه؟
    قال.. ياريت طبعا يبقي ليا اخت جدعه كده
    قلت..بس اختك بقي عايزاك تاخد بالك من نفسك وتتغلب علي الحزن وترجع تشوف شغلك وحالك وتذكرت انني لم اعرف بعد ماهي طبيعة عمله ولا ساكن فين ولا عايش ازاي؟؟فسالتة
    قلت ..صحيح انا معرفش عنك حاجة خالص ..هو انت بتشتغل اية؟
    قال.. عندي شركة استثمارية
    قلت..خلاص يبقي تنتبه لشغلك وهو كفيل ينسيك حالة الحزن دي..
    قال.. وانتي ..مش هتسالي عليا؟
    قلت.. طبعا..هي في اخت تنسي متسالش عن اخوها؟وفي هذه اللحظة ..كنا قد وصلنا بالقرب من بيتي ..فقلت ..خلاص انا هنزل هنا من فضلك ..
    نظر الي كا طفل تركته امة وحده في مكان غريب
    قال.. هتمشي خلاص؟؟
    قلت ..ايوهمنا هكلمك فون عشان اطمن عليك باستمرار
    قال..طيب هاتي الرقم عشان اسجلة
    قلت ..حاضر ونظرت الي الموبيل ..وجدتة مغلق ..فقد اغلقتة انا لاريح بالي من زن عصام واتصاله المستمر بي .. فتحت الموبيل وسيفت رقم ادهم .. وتفاجاءت عندما علمت ان ادهم.. كان مغلق هاتفة هو الاخر
    صعدت الي شقتنا بعد ما تركت ادهم .. وانا افكر في كل ما حدث وافكر بادهم وكم هو بائس وحيد ووجدت نفسي اتعاطف معه واحمل همه وافكر كيف اخرجة من احزانه ووحدتة وكيف اقف بجانبة في مرضة الخطير .. فا مرض الايدز هو موت مؤجل
    وفجاءة..قطع تفكيري رنين الفون .. وكان عصام ..رديت

    قلت ..ايوة
    قال ..انتي فين يا هانم كل ده وكنتي قافلة تليفونك ليه
    قلت ..عايز ايه انجز؟
    قال .. انتي هتستهبلي يا بت وتسوقي العوج ولا ايه؟ متردي عليا عدل زي ما بكلمك
    قلت ..بقولك ايه
    قال ..خير
    قلت انا بسحب كلامي وبفض اتفاقي معاك وكمان مش عايزاك توفي بوعدك وتتجوزني خلاص من الاخر ..مش عايزة اشوف وشك تاني
    قال ..لا بقي واضح انك عايزه تخرجيني من اللعبة وتلعبي لحسابك ..لا يا حلوة فوقي انتي لو متعدلتيش انا هنشرالفيديوهات وهعملك فضيحة ما قبلها ولا بعدها
    قلت ..في استسلام لابتزازة
    عايزني اعمل ايه دلوقتي؟
    قال تكملي الخطة لغاية ما يتزفت يموت ونورثة ..وبعد كده غوري في داهية تاخدك
    قلت ..ماشي هنفذ الي انت عايزه بس انت كمان اختفي من الصورة زي ما اتفقنا
    قال ..تمام بس انجزي لاني صبري مش كتير
    قلت ..ماشي
    وقفلت مع عصام وانا افكر في تلك الورطة وكيف لي ان اخرج منها
    وقررت ان احكي لادهم كل ما كان مع عصام واخبره بما ينوي ومدي الشر الذي يكنة له
    وبالفعل اتصلت بادهم
    قلت..ايوه يا ادهم ازيك ؟
    قال اخيرا اتصلتي ؟
    قلت ..في ايه يا ادهم انا لسه سيباك من كام ساعة؟
    قال.. انا مش عايزك تغيبي عني كده تاني.. انتي مش قولتي انك اختي ؟هو في اخت تسيب اخوها في الظروف دي؟
    قلت ..انا عايزة اشوفك يا ادهم ..في حاجة خطيرة جدا عايزة اقولك عليها
    قال ..تحت امرك تحبي نتقابل امتي وفين؟
    قلت ..دلوقتي
    قال..تمام انا هاجي بالعربية واتصل بيكي اول ما اوصل تنزلي
    قفلت مع ادهم واول ما نزلت من البيت حدث مالم اكن اتوقعة ...
    يتتتتتبع

    المتابعون

    مواضيع مميزة

    • الإشعارات
    • من نحن

    • اتصل بنا

    • ×

    ادخل الاسم (إختيارى)

    ادخل البريد الإلكترونى (مطلوب)

    ادخل الرسالة (مطلوب)