Moulai Amine # # # #

تابعنا على :

f tw +G yt vk

Moulai Amine




موجة
My E-mail : 3rb20.com@gmail.com
My Phone No. : +201000198312
My Website : https://www.orex.club

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح

Mohamed Sadek

مشرف

المزيد

ليست هناك تعليقات

تم النشر فى قسم

تم النشر منذ

تحميل ...
رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح


جيلان سمعت كلامه وهو بيقول. بوجع/ ليه ي جيلان أنا بحبگ وعمر طائف ما حبك ليه بتعذبني ليه ي جيلان .. أتصدمت بشده وقالت بدموع/ بيحبني بس أزاي وهو ولا مره قالي أنه بيحبني بس أنا مش بحبه بس مش عايزه أخسره أعمل أي ي ربي أنا هدخله ودخلت لقيته ماسك صورتها بصتله بندم فقالت بدموع/زين..
زين بصلها وسكت .
فقالت بدموع /أرجوك رد عليا..
زين ببرود/
نسيبهم ونروح عند بتول ف المستشفي ..كانت بتبكي وتقول/أهو مش بيحبك ي هبله وتضحك عليكي أنا لازم أمشي أنا مش هستني أنا هعيش لبنتي قامت بضعف شديد ومشيت....
عند طائف و آيه ❤❤
فتحت عيونها ببطئ وضعف وقالت/طائف.
طائف بعشق شديد/قلبه  ..
آيه بضعف/عايزه ماما ..
طائف بحنان/حاضر هتصل بحسين وخليي يجيبها حاضر من عيوني ي قلبي ❤
آيه بصدمه/قلب مين ..
همس بعشق/قلبي ..
آيه باستغراب./طائف أنت سخن أو حاجه أنت مش طبيعي خالص ..
أبتسملها بحنان وقال بحب/لا مش سخن وطبيعي جدااا
أبتسمت بحب ❤
عند يزن راح المستشفي اللي كان فيها بتول وراح غرفتها ملقاش حد فقال بخوف شديد/هتكون راحت فين بس ي ربي الغبيه أهلها ممكن يوصلولها طب أعمل أي ي ربي وأعد يفكر وبعدين مشي ...
عند عمر و أميره.
أميره بسعاده/أنا حامل ي عمر .
عمر بصدمه/حامل بجد
هزت راسها بنعم فشالها وقال بسعاده/الله هبقي أب ي الله أنا فرحان أوووي ولف بيها.جامد
فاضحكت وقالت بضحك/نزلني ي مجنون أنا حامل يخربيتك ..
نزلها برقه وقال بحب/أنا بعشقك ي أميره وبحبك جداااا وعمري ما حبيت غيرك..
أميره بحب /وأنا كمان بحبك ي حبيبي ..
أبتسملها بحب شديد....

رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن بقلم سلمي صلاح

ف مكان جديد وهو فيلة الراوي .
عادل كان بيتكلم ف الفون ويقول/ف المستشفي طيب راقبهم علطول طيب سلام وقال بقسوه/نهايتك ع إيدي ي طائف وابتسم بشر.......
نروح عند حسين .
حسين دخل لمراته وقال /أنتي ي زفته نروح المستشفي ..
نعمه بخضه/أي ليه بنتي حصلها أي ..
حسين بعدم أهتمام/ عملت العمليه..
نعمه بشهقه / ي لهوي وقامت بسرعه ولبست أي حاجه وقالت بدموع/ طب يلا.بسرعه.
حسين بقرف/يلا ومشيوا.....
عند زين وجيلان.
زين ببرود/نعم عايزه أي ي جيلان .
جيلان بحزن/أنا أسفه أني زعلتك ..
زين ببرود/عادي مزعلتش أنتي عندك حق أنا مليش حق فيكي وأنتي مش صغيره وأختاري براحتك ..
جيلان بوجع/زين. قطعها زين وقال ببرود/ تصبحي ع خير ي جيلان.
جيلان بصتله بحزن وخرجت أما هو أتنهد بحزن .. وقال بوجع/لازم أتعامل معاكي كده عشان تفوقي من الوهم اللي أنتي عايشه فيه .. واعد يفكر فيها .
أما هي راحت ع غرفتها وأعدت تبكي...
ف المستشفي تحديدااا ف غرفة آيه ..
دخلت الأم وقالت بدموع/حبيبتي عامله أي دلوقتي تعبانه أو حاجه ...
آيه بضعف/الحمدالله بخير ي ماما ..
الأم بارتياح/طيب الحمدالله.
آيه بصت ع حسين وقالت بوجع/بابا أزيك..
حسين بقرف/كويس ..
آيه بصتله بحزن..وأعدوا يتكلموا كتير لحد ما مشيوا..
طائف بحب/نامي دلوقتي ي آيتي عشان الوقت أتأخر ..
فقالت ببراءه/بس أنا مش عارفه أنام.. أبتسم بحب وقال/خلاص أحكيلك حدوته..
آيه بصدمه/هاااا.

رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة بقلم سلمي صلاح

ضحك وقال بحنيه/يبقي احكي وقالها ع حدوته جميله جدااا.
فنامت بتعب فابتسم بحنيه وأعد يلعب ف شعرهااا ......
عند بتول كانت أعده عند صديقتها وكانت بتفكر ف يزن وبتبكي ..فقالت بنتها بطفوله/مامي أنتي بتبكي ..
بتول بحب/لا ي قلبي .
فقالت/أومال أي الدموع دي ..
بتول بحنيه/ دي حاجه دخلت ف عيني عشان كده واجعني قطع حديثهم خبط ع باب .
فقالت بتول/خليكي هنغ وأنا هشوف مين..
هزت راسها بطاعه.
فخرجت بتول وفتحت الباب وقالت بصدمه///

مشاركة الموضوع

انسخ كود الشكل الذى تريده وضعه فى تعليق
اذا كنت لا تملك حساب على بلوجر قم بإختيار التعليق باسم " مجهول "
تعليقات بلوجر
تعليقات الفيس بوك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

مواضيع مميزة

  • الإشعارات
  • من نحن

  • اتصل بنا

  • ×

ادخل الاسم (إختيارى)

ادخل البريد الإلكترونى (مطلوب)

ادخل الرسالة (مطلوب)