رواية بابا اغتصبني كاملة
رواية بابا اغتصبني من الروايات المسيطره حاليا علي ترند جوجل والتي تحمل عنوانا جذابا للغايه , ولابد من مناقشة تلك الفكره وتجريمها بشكل كامل , وعرضت الكتابه الفكره بشكل مبسط ومعبر جداا ..انا بنت من عائله غنيه جدااا دائما ما اطلبه اجدو ..
وانا بصراحة من قبل ما اطلب كمان بلقاه ..
انا مدلله و مدلعه جدااا وبابى حبيبي عمرو ما رفض ليا طلب..
احسن مدارس دخلني علمني ،كبرني، واشترى ليا عربيه ،وانا عندى ١٦سنه مجرد ان لون العربيه ونوعها عجبني. فعلا في نفس اليوم جابها ليا
بابا مافيش منه ٢ بابا دة اعظم رجل بالكون..
*لى درجة اني في يوم من لايام تمنيت ان اموت وهو ايضا يموت لاني اكتشفت انه "احقر رجل بالكون"
بعد ان كنت اظن انه افضل رجل؛
... الى ان بدات حكايتي.. .......وهي:
كان هذا الرجل اللى دايما بقولو بابا حبيبي..
هذا الرجل معقد من النساء جميعا كل ما يرتبط بامراءة يسيبها بعد فترة..لانه يشك بها وبي اخلاقها..
كبرهذا الرجل واصبح عندة ٣٠عام خطب ٣٠ مرة في ٥ سنوات وكل وحدة يخطبها يشك بها وهو يريد ان يتجوز ويخلف حتي يجد له وريث من امراءة محترمة حتي تكمل حياتها معاه الى ان نصحة صديقة هذة النصيحة.....
هقلكم بس لازم تعرفو لي انا بكره الراجل دة ؟!!
الرجل دة بعد مكان مدلعني وبيلعبني وباخدنى بحضنه واناومفكراه بابا بدات الاحظ عليه حراكات مش طبيعية ..
بعد ان اغراني بالهدايه ولبس والفلوس.. والسيارة و الدلع،، بدا يفعل.. اشياء غير طبيعيه.. انا في اول استغربت وبعد.كدا قولت يمكن عادى الى ان في يوم طلب مني انا انام معه بغرفته دائما.. مانمش باوضتي بحجة انه يحتاحني بقربه وونس واني انام علي السرير اخر لان اوضته ب سريرين وانا كنت بقول عادى فمرة صحيت من النوم لاقيته بيصورني وانا بسريري (فديو فاضح) ومرة اخرى شوفته وعملت نفسهي نايمه بيحاول ان يلمسني بحجة انه بيغطيني ..ومرة اخرى وجدته ينام بجوارى الي ان وصل به الحال وفعل شي لا اجرء علي قوله للاسف.. انا يا عالم مازلت طفله بنظر القانون انا عمرى١٧ سنه من حقي اعيش بامان في يوم طلب مني ان اتزوجة
فقولت له بابتسامه وحنيه :مالك يا بابا مانا ميراتك من يوم ما خلقت لا اعرف امي الا في الصور وانت قولت لى ان امي ماتت وهي تولدنى وانا قررت لن اتزوج ابدا خوف ان من احمل واموت كما امى ماتت
فقالي لي: لا يا" نادين" فانا سوف اتزوجك واخد بالي منك واذا حملتي لا تقلقي هعتني بكى وستلدين بافضل المستشفى في امريكا انتي موافقه صح ..
فقولت له بغضب : بابا انت بتقول اى انت بابا ازاى يعني احمل
فقال لى بصوت هادىء لي يطمئنني: ان دة عادى عند الغرب فعادى محدش هيعرف انك بنتي..
انا صرخت من الصدمة وقولت مستحيل وفضلت اقوله: باباحرام دا زنا وربنا حرمه احنا مسلمين
قالى يابنتى افهميني انا عاوز وريث ولد
انا بدات اخاف وحسيت انه بيتكلم جد..
قولت له: الله يخليك ارحمني
محسش بيا فضل يجرى ورايا كل البيت وانا اجرى من غرفه لى غرفه الي ان اوقعني علي الارض وحاول اغتصابي
انا بعدتة عني وجريت وجريت وطلعت من الفيلا وانا بجرى ومش شايفه قدامى من الصدمة وانا اسال نفسه هو بابا اتجنن ولا اي هو في حاجة غلط وانا دموعي ماليه وجهي..
فجأه محستش بنفسي والا وان نحضن رجل اخر هذا هو ..
بابا وهو مش واخد باله من السكةوكان بيحاول امساكى قبل ان افضحه جت عربيه جيب سرعه جدا..جدا خبطته مات فالحال وفضلت اعيط مش عارفه لى؟؟
بعيط ان ربنا نجانى ولا بعيط لانه مات ولا بعيط لانه ابويا
الراجل اللى صح نسيت اقولكم ان الراجل اللي خبطت في دا جارنا بالفيلا اللي جنبنا فلما لاقاني نفسيتي تعبت فقالي يابنتي احمدى ربنا ان الحقير دة مات لانه مش ابوكى دة راجل جابك من الملجىء عشان يربيكى عشان تكبرى علي ايدو ويضمن اخلاقك فيتجوزك ويخلف منك فابلاغلب كان عاوز ولد منك مش اكتر باى طريقة ..
انا الى الان مصدومة من هذا الزمان ومن تفكير الرجال ومن كل ما هو ماضي وغير معلوم مصدومة من رجل كنت اظنه ابى لكن للاسف ..تركت لكم وصفه؟!
ملحوظة الراجل دة مات وانا خدت كل ثروته .
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق