Moulai Amine # # # #

تابعنا على :

f tw +G yt vk

Moulai Amine




موجة
My E-mail : 3rb20.com@gmail.com
My Phone No. : +201000198312
My Website : https://www.orex.club
رواية العشق المسموم الجزء السادس  للكاتبة/حنان حسن 

Mohamed Sadek

  • رواية العشق المسموم الجزء السادس 

    للكاتبة/حنان حسن 

    رواية العشق المسموم الجزء الخامس  للكاتبة/حنان حسن  بعد ما شاهين زوجي وابوه ماتوا.. حاولت شوق سلفتي انها تطردني من البيت  وترميني في الشارع..

    Mohamed Sadek

  • رواية العشق المسموم الجزء الخامس 

    للكاتبة/حنان حسن 


    بعد ما شاهين زوجي وابوه ماتوا..

    حاولت شوق سلفتي انها تطردني من البيت 
    وترميني في الشارع..
    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح وامنيه جريت على الحمام وقالت ايه المنظر ده وفتحت الباب وشافت نيره واقعه على الأرض ...

    Mohamed Sadek

    • حب

    • نوفمبر 20, 2021

  • رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح

    وامنيه جريت على الحمام وقالت ايه المنظر ده وفتحت الباب وشافت نيره واقعه على الأرض وحازم قاعد بيفوقها وقالت فى سرها هى ازاى وقعت ده انا شوفتها بعينى دخلت الحمام وقفلت الباب
    حازم.. الحقى يا امنيه نيره اغمى عليها
    امنيه.. هو انت بتعمل ايه هنا
    حازم.. بعمل ايه ما انتى عارفه انى نازل الحمام شوفت صاحبه البيت فالحمام اخرجها انا بقى وادخل ولا ايه يا ست امنيه
    امنيه.. مقصدش على فكره هو انت مش شايف هى لابسه ايه ده اللى يشوفها يقول انها العروسه وانا نازله لابسه مقفل علشان الطباخ والبواب
    حازم.. انا رفضت من الاول انى اقعد هنا انا طالع واتصرفى انتى مع بنت خالتك ان شالله تولعوا فى بعض
    نيره قالت فى سرها الله يخربيتك ده كان خلاص هيقع فيه منك لله والله ده خساره فيكى ده انتى نكد بس وحياه اللى بينا يا امنيه لا اخد حازم منك واعرفك ان الله حق
    امنيه قعدت على الأرض ومسكت البرفان وابتدت تفوق نيره وتقول فوقى يا اختى لابسه العريان وكأنك عروسه قال عمياء يا اختى انا اللى عمياء
    .. وابتدت نيره تفوق وقالت مين فالحمام معايا رددت وقالت انا امنيه انا جمبك يا حبيبتى
    نيره.. متزعليش منى يا امنيه انا اسفه انا من كسوفى اغم عليه
    امنيه.. ليه حصل ايه؟
    نيره قالت فى سرها انا لازم اخليها تغير وتولع
    نيره.. شاف جسمى وانا عريانه انا كنت فالحمام وفتح الباب بس الشهاده لله مكانش يعرف انى جوه وانتى عارفه بقى انا مش بشوف كنت بحسب الداده وغصب عنى اترميت فى حضنه
    امنيه.. انتى اختى وحازم زى اخوكى الكبير يا داده يا داده فوزيه
    .. فوزيه جت تجرى وتقول نعم يا ست امنيه يالهوى ست نيره واقعه على الأرض
    امنيه.. تعالى شوفيها وياريت تخلى بالك منها انا اعصابى سايبه وعندى هبوط
    .. وامنيه طلعت الدور التانى تشوف حازم
    فوزيه.. ايه يا ست البنات حصل ايه؟
    نيره.. حصل كل خير يا داده خلاص حازم على تكه انا بعرف الراجل كويس مع انى مش بشوف بس بسمع كويس بسمع دبه النمله والاحساس عندى عالى ولو عاوزه توقعى راجل لازم تحركى غريزته ويكون عاوزك وانا حركتها النهارده
    فوزيه.. كتك ايه يا ست نيره أوقع مين يا بنتى 😂 انا عجزت خلاص
    نيره.. قومينى بس.. انا بقول مثلا يا داده
    وفوزيه سندت نيره وحضرت الفطار وقعدوا على السفره
    امنيه.. يلا علشان تفطر
    حازم.. مش هنزل
    امنيه.. انا اسفه


    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الثالثة كاملة بقلم كوكي سامح

    حازم.. انتى بتغيرى من بنت خالتك العمياء
    امنيه.. انت مش شايف هى لابسه ايه 😁
    حازم.. انا كنت رافض من الاول وانتى اللى كان عندك أصرار جامد علشان نعيش هنا
    امنيه.. انا اسفه يلا علشان تفطر بقى
    .. وفعلا نزلوا وكانت نيره قاعده على السفره مستنيه وفطروا مع بعض وفضلوا قاعدين مع بعض طول اليوم ولما الساعه دقت 11 بالليل حازم قال انه طالع ينام وساب امنيه مع نيره وكانوا بيتكلموا وقال بيتكلموا وكأنهم اخوات وانا متأكد ان امنيه مش بتحبها وبتغير منها
    نيره.. اه عندى مغص وحاسه انى هموت
    امنيه.. مالك اعملك نعناع
    فوزيه.. انا هروح اعمل لها نعناع
    نيره.. اه مش قادره
    امنيه.. قومى تعالى نروح اوضتك انا هنام معاكى النهارده
    نيره.. لأ خليكى اطلعى لجوزك انتى لسه عروسه
    امنيه.. قومى بس حازم تلاقيه نام انا هقعد معاكى
    وامنيه قامت مع نيره ودخلوا اوضتها وقعدت معاها والداده جابت النعناع وامنيه راحت فالنوم وهى بتتكلم مع نيره
    ..نامت يا ست نيره
    .. وطى صوتك يا داده انا هلبس بسرعه بس هلبس فى اوضتك علشان متصحاش
    .. وفعلا راحت مع الداده وغيرت هدومها ولبست وحطت برفان وسرحت شعرها وفردته على ضهرها وفوزيه طلعت معاها وسابتها ونزلت تقعد مع امنيه علشان تاخد بالها لو صحيت
    .. و نيره فتحت باب الاوضه على حازم وكان نايم على السرير راحت لحد السرير ونامت جمبه وقال حبيبتى امنيه رددت وقالت انا حبيبتك نيره يا حبيبى وابتدت تحضنه وحازم قام من مكانه واتفزع وقال نيره ايه ده رددت وقالت وهى بتحضنه انا بحبك
    حازم.. ابعدى عيب كده
    .. انا بحبك يا حازم عيب ايه انا مش بشوف بس عارفه انى عجباك وهى بتحضنه وحازم قالها انا فعلا معجب بيكى وخدها فى حضنه....
    -
    رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة pdf للتحميل  في احد اكبر القصور الموجودة في العاصمة موسكو كانت اصوات الشجار تتعالى بداخل القصر وعلى الرغم من ...

    Mohamed Sadek

  • رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة pdf للتحميل

    رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة pdf للتحميل 

    في احد اكبر القصور الموجودة في العاصمة موسكو كانت اصوات الشجار تتعالى بداخل القصر وعلى الرغم من الحراسة المشددة الموجودة بداخل القصر الا انه لم يتجرأ اياً منهم للدخول الى الداخل او حتى محاولة فض ذلك الشجار فهم يعلمون جيداً كيف ستكون ردة فعل مالك القصر فبأمكانه قتلهم دون اهتمام فهم يعلمون انه قاسي بلا رحمة ولا يستطيع اي شخص مهما كانت شجاعته ان يقف امامه سوى صديقيه الذان ترعرعا معه واللذان يتشاجان معه الان بالداخل.
    كان هناك رجلين يصرخان بغرفة المعيشة ويبدوا على وجوههم الغضب الشديد بينما الرجل الذي يصرخان عليه كان يتناول محتويات كأسه بهدوء شديد وكأنه يشاهد عرضاً تلفزيونياً ,اقترب منه احد الرجال والذي كان ضخم البنية كحالهم جميعاً وقال بغضب

       رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة pdf                   

    الرجل: هل تدرك نتيجة ما فعلته يوري ؟ هل تعتقد ان جوزيف سيصمت وهو يراك تقوم بأحتلال منطقته؟

                          
    يوري: ببرود: انت تعلم جيداً انني افعل كل ذلك بسبب قيامه بنقض المعاهدة التي كانت بيننا ماكسيم
                  
    ماكسيم: بغضب: ولكن ليس بذلك الشكل ,لا يمكنك فقط احتلال منطقة نفوذه دون ان يقوم هو بمقاومتك ....ثم نظر للرجل الاخر...تحدث الكسندر اخبره بما سمعت

                  رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة  

    الكسندر: وهو يتقدم منهم: ماكسيم على حق شيطان ,الجميع يتحدثون عن استعداد جوزيف لفعل اي شيء حتى يتمكن من الحصول على منطقته مرة اخرى ولن يتركها لك بتلك السهولة                          

    يوري: ببرود: سيفعل ....لن يستطيع الوقوف ضدي طويلاً انسيتم من انا ؟..انا شيطان الذي يعرف الجميع من هو ولقد قمت بأحترام معاهدتي معه لمدة خمسة اعوام كاملة ولن اتركه ينقضها ولا ارغمه على دفع ثمن ما فعل
      

    ماكسيم : ولكن السيد مانويل لن يوافق ابداً على ذلك؟ 
      
             
    يوري: وهو يرتشف من كأسه: لا تقلق لقد تحدثت معه قبل ان اقوم بأي شيء ولقد وافقني على ضرورة التخلص من جوزيف فقد اصبح كثير الاخطاء
      
               
    جلس "ماكسيم" بجوار "يوري" ونظر الى "الكسندر" واشار له بالجلوس ففعل الاخير وهو ينظر الى "يوري" وهو يقول بحنق
      
            
    الكسندر: ولماذا لم تخبرنا؟ الا تعلم كيف شعرنا عندما فكرنا ان السيد مانويل سوف يأمر بقتلك بسبب ما فعلت 
      
      
    يوري: لا تقلق انا لا اقوم بأي شيء دون ان افكر جيداً في ما سأفعله والان اين سنقضي سهرتنا
    رواية طفلة اوقعت الشيطان البارت الثاني بقلم سلمى صلاح طائف راح ليها وقال / بصي بقي ي حلوه انا اشتريتك من ابوكي يعني انتي ملكي عايزاني متجوزك...

    Mohamed Sadek

  • رواية طفلة اوقعت الشيطان البارت الثاني بقلم سلمى صلاح

    رواية طفلة اوقعت الشيطان البارت الثاني بقلم سلمى صلاح

    طائف راح ليها وقال / بصي بقي ي حلوه انا اشتريتك من ابوكي يعني انتي ملكي عايزاني متجوزكيش عادي جدااا بس برضه هتكوني معايا فهمتي ي قطتي ..


    فقالت بدموع / اي انت حيوان مش بتفهم ي قطعها وهو يضربها  فوقعت  ف الارض فقال بقسوه / شكلك عايزاني اوريكي الشيطان اللي جوايا ي آيه ..
    فقالت بوجع/ هقول اي ما أنت حيوان واخد انك تتضرب الناس
    فامسكها من شعرها وقال بقسوه/ قولي كمان عشان يكون آخر يوم ف عمرگ فهمتي .

    رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثاني بقلم سلمى صلاح

    الام بتوسل/ ي ابني حرام عليك سيبها ونبي ..
    طائف بغضب / حسين سكت مراتك احسن ليگ.
    حسين بعصبيه/ نعمه اسكتي ملكيش فيه خليي يربي بنتك ..
    نعمه بصدمه/ حرام عليك دي بنتك انت إزاي كده أنت وأغمي عليها ...
    آيه كانت لسه هتروحلها طائف مسكها وقال بقسوه/ ع فين ي حلوه ..

    رواية طفلة اوقعت الشيطان بقلم سلمى صلاح

    آيه بعصبيه / أنت أعمي أمي مغمي عليها هكو وقبل ما تكمل كلامها ضربها بإيده وأغمي عليها وقال لحسين اللي مش مهتم اصلا بالموضوع/ شوف مراتك ي حسين وكلمني بعديها عشان عاوزك..
    حسين/ طيب ي طائف بيه ....
    طائف شالهااا ونزل وركبوا العربيه ومشيوا...
    ف إحدي الاماكن   . كان يقف عمر ويقول بقسوه/ ها ي حلوه تحبي أموتك ازاي ...

    الفتاه ببكاء/ والله ي باشا مليش ذنب أنا غلبانه هما اللي قالولي اعمل كده حرام عليك سيبني والله مليش ذنب ...
    عمر بزعيق/ كدابه انطقي يلا ..
    الفتاه بدموع/ والله مليش ذنب
    فاضربها بقسوه شديده .. وقال/ عشان تعرفي تلعبي ع عمر الحديدي إزاي ومشي
    فقالت بضعف/ هتندم ي عمر ع اللي عملته فيا و فقدت الوعي ...

    رواية طفلة اوقعت الشيطان كاملة بقلم سلمى صلاح

    ف قصر المهدي .
    وصل طائف وهو يحمل آيه التي فقده الوعي . وطلع إلي غرفته ونايمها وبصلها كتير واعد قدامها واعد يتأملها بهدوء
    فتحت عيونها ببطئ وقالت بضعف/ أي دا أنا فين بصت لقيته بيبصلها بقرف .
    فقامت وقالت/  أنا فين وماما عايزه أروح عند أمي
    فقام وقال باستفزاز/ ف بيتي .

    تحميل رواية طفلة اوقعت الشيطان البارت الثاني بقلم سلمى صلاح

    فقالت بتحدي/ بس أنا همشي مين هنا وراحت تمشي شدها من شعرها بقسوه وقال/ هو دخول الحمام زي خروجه ي حلوه ..انتي هنا هتكوني خدامه مش أكتر تمام ي حلوه ...ورماها ع الارض ومشي وقفل الباب بالمفتاح عشان متهربش
    فقالت بصريخ/ ليه ي ربي بيحصل معايا كده ليه ي رب خدني مش قادره أستحمل ي رب حرااااااام واعدت تبكي بشده ...

    أما عن طائف ذهب إلي مكان خالي من الناس واعد يتأمل السماء بصمت شديد
    بعد مرور ساعات .ف بيت حسين. نعمه كانت بتبكي بشده ع بنتها وتقول بدموع/ منك لله ي حسين ع اللي عملته ف بنتك منك لله .
    حسين قام وقال بقرف/ شكلك مش هتسكتي ي وليه أنتي انا ماشي احسن حاجه تقرف ومشي .

    أما هي اعدت تبكي بشده ..
    ف فيله  المهدي وصل طائف وطلع يشوف آيه أو يكمل تعذيب فيها فتح باب الغرفه واتصدم بشده......
    رواية صرخة يتيمة الفصل الثاني 2 بقلم سيد داوؤد المطعني الطفلة صابرين على الرصيف، في الشارع، بعد نص الليل، حاسة بحد بيطبطب على دراعها كأنه بي...

    Mohamed Sadek

  • رواية صرخة يتيمة الفصل الثاني 2 بقلم سيد داوؤد المطعني

    رواية صرخة يتيمة الفصل الثاني 2 بقلم سيد داوؤد المطعني

    الطفلة صابرين على الرصيف، في الشارع، بعد نص الليل، حاسة بحد بيطبطب على دراعها كأنه بيصحيها..
    بترفع راسها، شافت كلب أبيض بيخبطها بوشه على دراعها، كأنه بيقول لها خلاص خلاص بلاش تبكي، بلاش عياط..
    في اللحظة اللي مرات خالها بتطردها فيها من بيتها بعد نص الليل .. تلاقي الكلب هو اللي بيطبطب عليها..
    صابرين شافت الكلب، صرخت .. آاااااااااااااااااء ..
    قامت من مكانها، بتجري منه، الكلب واقف مكانه، مش بيتحرك، بيبص عليها من بعيد..
    صابرين بتصرخ .. بتجري في الشارع ..
    الكلاب شافتها بتجري، راحت كلها قامت تجري وراها..
    صابرين بتجري، والكلاب بتجري وراها..
    الكلب الأبيض جري وراها بأقصى سرعة، وكأنه رايح يحميها، بيديها ضهره، وبيوقف يواجه كل الكلاب اللي جاية ناحيتها..
    المسكينة متعرفش مكان تجري عنده من الكلاب إلا بيت خالها..
    للأسف راحت عند بيت خالها تاني..
    دخلت العمارة ... صعدت على السلم .. وصلت شقة خالها..
    ونامت قدام باب الشقة، في مشهد مليان بالبؤس واليتم.
    الطفلة صابرين نايمة على البلاط، لكن النوم سلطان، مش بيفرق بين النايم على البلاط ولا النايم على ريش النعام..
    نامت المسكينة قدام باب الشقة، ومرات خالها جوة نايمة هي وعيالها على السرر المفروشة..
    نامت المسكينة على البلاط، ومفيش ذنب ارتكبته في حياتها غير إنها يتيمة الأب، ومنزوعة الام.
    نامت المسكينة في عز براءتها وطفولتها على البلاط، لأن مرات خالها تجردت من كل معاني الإنسانية.
    عينها راحت في النوم، وسافرت مع الأحلام .. زيها زي أي طفل نايم في حضن أمي على سرير مفروش بفرش نضيف..
    شافت حلم غريب..

    رواية صرخة يتيمة الفصل الثاني بقلم سيد داوؤد المطعني

    شافت نفسها واقفة عند باب العمارة، وأبوها جاي بالعربية الميكروباص من بعيد، بيضرب لها كلاكسات، بيزمر لها بالعربية..
    وكلاكس العربية بيعزف ويقول " بيب .. بيب .. صابرين .."
    صابرين بتجري على أبوها، اللي بينزل من العربية بيضحك، ماسك في إيده عروسة لعبة، وبيفتح دراعاته علشان يحضن صابرين..
    أبوها شالها وضمها لصدره في الحلم، وهي بتحضن العروسة اللعبة..
    دخل بيها جوة البيت، وكانت أمها بتفضي لها مكان العروسة اللعبة في الدولاب بتاعها..
    أبوها قاعد وهي حاضنة العروسة..
    _ قوليلي يا صابرين .. اشتري لك ايه تاني غير العروسة..
    _ انا مش عايزة حاجة .. أنا عايزة انتي متمشيش تاني بعيد، عايزاك تقعد على طول هنا، ومتعملش حادث وتموت .. علشان إلهام مرات خالي بتضربني لما تموت تموت بالميكروباص..
    (عيون أبوها بتدمع في الحلم، وبيبوسها)
    _ حاضر يا حبيبتي مش هموت تاني، ومش همشي تاني..
    (صابرين هجمت على أبوها تحضنه وتبوسه، فرحانة بالوعد اللي وعده لها انه مش هيموت تاني)
    _ أنا بحبك أوي يا بابا
    _ وانا بحبك يا روح بابا
    _ وبحب ماما أوي .. ومش بحبها تروح السجن الوحش ده
    _ من النهاردة .. ماما مش هتروح السجن الوحش تاني
    _ وتخلي مرات خالي إلهام هي اللي تروح السجن.
    _ حاضر .. هنخلي إلهام تروح السجن.
    _ ونجيب عيال خالي هنا يقعدوا معانا ونجيب لهم أكل كتير وعرايس كتير.
    _ هنجيب لهم كل حاجة..
    (صابرين بتحضن أبوها تاني)

    رواية صرخة يتيمة الفصل الثاني - سيد داوؤد المطعني

    المسكينة نايمة .. في دنيا تانية .. في حياة تانية .. بتسبح بأحلامها في الملكوت ... أكيد قلبها وعقلها الباطن بيتمنوا إن الحلم يطول .. متصحاش منه أبدا.
    نايمة بتتقلب على البلاط، والقطط بتتخانق على بواقي أكل في باسكيت زبالة الشقة اللي قصاد شقة خالها.
    خناقة كبيرة بين القطط..
    قطة منهم نطت فوق صابرين، خلتها تقوم مفزوعة..
    القطة حرمتها من النوم، حرمتها من الحلم الجميل اللي كانت عايشة فيها..
    القطة نطت عليها علشان تحرمها من أبوها تاني .. وتحرمها من أمها .. وتحرمها من بيتهم، وتحرمها من العروسة اللعبة اللي كان أبوها جايبها لها..
    بتبص حواليها بمنتهى البراءة، مش شايفة حتى القطط، اللي نزلوا يجروا ورا بعض..
    بصت ع الباب المقفول .. نفسها تخبط على مرات خالها تفتح لها .. بس الخوف مانعها..
    قعدت على السلم، ودفنت راسها بين ركبتينها، وبدأت تعيط من تاني..
    وفي نهاية المطاف غلبها النوم .. ونامت على السلم مكانها..
    ********** #سيد_داود_المطعني *************
    خالها راجع من الشغل الصبح بدري .. شافها كده على السلم، نايمة نومة مش مرتاحة..
    بدأ يسقف على إيديه، يضرب كف على كف .. ويقول:
    _ لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم ... الله يخرب بيتك يا إلهام وبيت جحودك..
    (بدأ يهز صابرين، يصحيها من النوم ... وطلع المفتاح من جيبه، وفتح بيه الباب في حدود الساعة سبعة الصبح)
    كانت إلهام بتفطر ولادها .. اللي لابسين هدوم المدارس وكل واحد مجهز شنطته علشان ينزلوا مدارسهم.
    _ ينفع يا إلهام البنت تنام ع السلم كده.
    _ البنت دي هتموتني ... هتجيب لي الشلل .. ايه اللي خلاها تنام على السلم .. حد زعلها .. بنت أختك دي ممثلة .. بتعرف تمثل دور اليتيمة صح الصح علشان الناس تشفق عليها
    _ تمثل دور اليتيمة؟ ده على أساس إنها مش يتيمة .. حرام عليكي يا إلهام.
    _ بقولك ايه يا عبده! بلا حرام بلا حلال .. متحسسنيش إني أنا اللي خليتها تنام على السلم.
    (إلهام بتبص على صابرين بعيون شرانية .. فيها رعب وتخويف)
    _ أنا اللي خليتك تنامي على السلالم برة يا بنت؟
    (صابرين خايفة ... بدأت تهز راسها بالنفي .. يعني لأ)
    _ تؤتؤ .. أنا اللي نمت لوحدي يا مرات خالي.
    (عبده مش قادر يتكلم، حاسس انها السبب ... أخد البنت من إيدها ونزل بيها)
    _ رايح فين يا عبده؟
    _ رايح في ستين ألف داهية.
    _ داهية تاخدك وتاخد وشك راجل فقري على الصبح.

    رواية صرخة يتيمة كاملة بقلم سيد داوؤد المطعني


    خالها عبده أخدها ونزل بيها جري، مش عارف نفسه هيروح بيها فين؟
    هيعمل ايه؟
    هيتصرف ازاي؟
    لو راح بيها أي دار أيتام هيلاقي توبيخ من مسئولين الدار .. أكيد هيقولوله لما انت خالها مش بتقوم بالواجب ناحيتها ليه..
    أخدها ومشى بيها لحد ما وصل الحارة اللي جنب حارتهم..
    دخل عمارة .. اتفتح له باب شقة قديمة في الدور الأرض..
    العمارة كانت متهالكة .. والفيران بتجري تحت بير السلم، وحاجة تخوف..
    صابرين بتبص حواليها مرعوبة..
    _ احنا رايحين فين يا خالي؟
    _ رايحين عند ناس قرايبنا..
    _ قرايبنا زي طنط إلهام.
    (عبده بيمتص شفايفه من الغضب والخجل مع بعض .. مش عارف يرد على البنت)
    بدأ يخبط على الباب .. مفيش جرس .. مفيش أي امكانيات في العمارة القديمة المتهالكة دي..
    مفيش حد بيفتح..
    _ مفيش حد جوة يا خالي..
    _ أكيد نايمين يا صابرين .. اسكتي بئى متتكلميش.
    _ حاضر
    (الباب اتفتح .. واحدة عمرها 38 سنة .. لسة صاحية من النوم)
    _ صباح الخير يا عبير..
    (الست متفاجئة بوجوده)
    _ أهلا يا عبده صباح الخير..
    _ أنا قاصده في عمل إنساني..
    _ مش فاهمة يا عبده .. ادخل في الموضوع على طول..
    _ دي صابرين بنت أختي نجوى..
    (الست متفاجئة بكلامه)
    _ أختك نجوى اللي اتجوزت طليقي الله يرحمه؟
    _ هو انا عندي غيرها يا عبير؟
    _ ماشي .. مالها دي؟
    _ أختي نجوى في السجن بسبب إيصالات أمانة
    _ أيوة أيوة سمعت عنها.
    _ البنت متعذبة من يوم ما أبوها مات .. وأمها دخلت السجن..
    _ ليه وانت خالها أد الدنيا .. أكيد حافظها.
    _ ان كان عليا يا عبير أصونها في عيني .. بس إلهام مراتي مش مخلية البنت في راحة.
    _ انت هتقول لي عن إلهام .. دي ولية سووء
    _ من غير غلط يا عبير..
    (عبير بتبص على عبده نظرة غضب)
    _ سيب البنت وامشي يا عبده.
    (عبير بتمسك إيد صابرين من إيدها علشان تدخل .. وصابرين بتبص على خالها .. وبتبص على عبير خايفة منها)
    _ ادخلي معاها يا صابرين متخافيش .. دي مرات أبوكي .. مش غريبة.
    _ طليقة أبوها ياعبده
    _ يعني البنت هتعرف يعني ايه طليقة انتي كمان.
    (عبده بيطلع فلوس من جيبه)
    _ خدي دول يا عبير .. وانا هجيب لك اللي تحتاجيه بعد كده
    (عبير بتبص له بغضب)
    _ حط فلوسك في جيبك يا عبده .. كفي نفسك وعيالك .. وكفي إلهام اللي عايزة تبلع البحر لوحدها.
    _ ماشي يا عبير .. كلك جدعنة.
    (عبير قفلت الباب في وشه، ودخلت بالبنت جوة)
    ******** #سيد_داود_المطعني *********
    صابرين داخلة مع عبير شقتها، في العمارة المتهالكة .. عمارة عفى عليها الزمن..
    مفيهاش أي امكانيات ..
    تليفزيون على الأرض، وبوتوجاز مسطح على الأرض..
    مرتبة على الأرض .. كأنه طالب مغترب في مكان يخلو من ضروريات الإعاشة.
    البنت بتبص على المكان .. كأنه سجن جديد رايحة تدخل .. بس سجن أقل نضافة م اللي كانت فيها..
    البنت مش فاهمة حاجة .. مش عارفة إيه اللي بيحصل حواليها..
    الواحدة مش بتقدر تعيش مع مرات أبوها في حياته .. وفي بيت نضيف..
    ازاي هتقدر تعيش مع طليقته، واللي اتجوز أمها عليها .. وفي بيت مليان بالفقر المدقع ده..
    هو ليه عبده جابها هنا ... هي عبير دي بتشتغل في إيه بالظبط..
    وايه اللي خلاه يفكر بسرعة كده إنه أنسب مكان ليها أنها تعيش مع طليقة أبوها ...
    ايه اللي منتظرك يا صابرين أكتر م اللي شفتيه؟
    عبير دخلت جوة أوضة صغيرة .. وطلعت في إيدها طبق صغير ورغيفين عيش أبيض .. وعلبة جبنة صغيرة خالص..
    فتحت العلبة وفرغتها في الطبق .. ونفضت العيش بإيديها..
    وشاورت لصابرين
    _ اقعدي كلي .. شكلك جعانة
    _ أيوة أنا جعانة أوي .. بطني فاضية
    (عبير ضمت شفايفها من الأسى)
    _ اقعدي كلي العيش ده والجبنة دي .. وانا هعمل لك شاي .. بتحبي الشاي؟
    (صابرين بتهز راسها بالموافقة .. يعني أيوة)
    _ بتحبي الجبنة .. ولا أخرج أجيب لك طعمية سخنة.
    _ أنا هاكل جبنة علشان عايزة أنام..
    _ يا كبدي يا بنتي.. خلاص انتي تاكلي ومتشربيش شاي علشان تنامي..
    _ حاضر .. مش عايزة شاي.

    قامت عبير .. نفضت المرتبة اللي كانت نايمة عليها في الأرض .. ونفضت الغطا .. وجهزته لها..
    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح وخدها فى حضنه وامنيه نايمه فى الدور اللى تحت وكانت معاها الداده وحصلت علاقه جنسيه ...

    Mohamed Sadek

  • رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح

    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح

    وخدها فى حضنه وامنيه نايمه فى الدور اللى تحت وكانت معاها الداده وحصلت علاقه جنسيه بين نيره وحازم..
    حازم.. انا حاسس اننا غلطنا مكانش ينفع دلوقتى يا نيره
    نيره.. انا حبيتك من اول يوم روحت فى بيت خالتى وكنت انا والداده بنزور امنيه وفى اليوم ده انا فكراه كويس كانت بتتكلم معاك وكانت مبسوطه اوى رغم أنها مش زى هى فقيره وانا غنيه بس يا خساره معاها اللى مش معايا معاها حب وراجل بيخاف عليها ومش ناقصها حاجه وكفايه انها بتشوف وانا عمياء حتى مش قادره اشوف الراجل اللى حبيته
    واترمت فى حضنه وصعبت عليه اوى لدرجه ان حازم بكى وقال فى سره معقول بتحبنى اوى كده بس انا مكنتش اعرف ودلوقتى انا عرفت هى طلبت من امنيه اننا نعيش معاها ليه
    ونيره قالت فى سرها اكيد بيفكر فى كلامى واتأثر كمان ده انا حاسه بدموعى فى ايدى
    نيره.. حبيبى عارف نفسى فى ايه
    حازم.. فى ايه

    رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة - كوكي سامح

    نيره.. نفسى نعيش مع بعض على طول ولوحدنا
    حازم.. ازاى يعنى انتى عارفه انى متجوز وكمان بنت خالتك يعنى مش اى واحده والسلام
    نيره.. ههههه انت خايف منها ولا ايه!!!
    حازم.. اكيد هى مراتى وليها حق عليه
    نيره.. لو على كده تاخد حقها وطلقها
    حازم.. مينفعش دى تموت انتى متعرفيش بتحبنى ازاى وبعدين انا عاوز أسألك ايه اللى بينك وبين امنيه علشان تعملى فيها كده
    نيره.. ااوف بقى بعدين انا هقوم انزل شكلك زهقت منى
    حازم.. انا عاوز رد وانتى بتهربى
    نيره ابتدت تحسس على جسم حازم ومسكت ايده وحضنته وقالت يا حبيبى بلاش عصبيه احنا دلوقتى فى أجمل لحظه فى حياتنا سبنى انام فى حضنك وصدقنى مع الوقت هتعرف كل حاجه وهو مستسلم ليها ومش حاسس انها عمياء بس شيطانه فى صوره بنى آدم
    .. وفى صباح اليوم التالى امنيه صحيت من النوم وقالت ايه ده فين نيره ياااه ده انا سبتها وراحت عليه نومه يا ترى المغص عامل معاها ايه دلوقتى وهى فين دلوقتى دى مش موجوده جمبى على السرير
    .. الباب اتفتح على امنيه وكانت الداده وقالت ست امنيه صباح الخير
    امنيه.. صباح النور هو انتى متعوده تتدخلى من غير ما تخبطى عالباب رددت وقالت انتى متعرفنيش كويس انا مربيه ست نيره وهى بالفعل بنتى
    .. بس يا داده اللى بتتكلمى فيه حاجه والأصول حاجه تانيه عموما حصل خير فين نيره رددت الداده وهى بتهته وقالت ست نيره معرفش؟ فى الحمام

    تحميل رواية جوازة سودة عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح

    امنيه.. ههههههه ما ترسى على بر متعرفيش ولا هى بالحمام
    الداده.. والله يا بنتى انا سبتها بالليل تعبانه والمغص مقطع بطنها وعملت لها حاجات دافيه وانتى نمتى وفجأه لاقيتها نامت جمبك روحت قومت على اوضتى ودلوقتى كنت فالمطبخ علشان احضر الفطار وكنت جايه اشوفكم صحيتوا ولا لسه
    امنيه.. انا قومت من النوم ملقتش نيره جمبى
    الداده.. اكيد فالحمام
    امنيه.. خلاص يا داده روحى انتى حضرى الفطار وانا هشوف نيره فالحمام وقالت فى سرها الداده دى غريبه نيره ازاى هتروح الحمام من غيرها دى مببتحركش غير معاها

    رواية جوازة سودة عمياء ولكن كاملة بقلم كوكي سامح

    الداده جريت على الدور اللى فوق وخبطت على اوضه حازم وهو رد وقالت الفطار جاهز يا بيه ولما فتح الباب فضلت تبص فى الاوضه علشان تشوف نيره ومكانتش موجوده وحازم رد وقالها حاضر شويه وهنزل وقالها هى امنيه صحيت ولا لسه رددت وقالت اه رد وقالها خلاص يا داده روحى دلوقتى وانا هنزل
    الداده متلغبطه وخايفه على نيره جداً وقالت هى راحت فين ويا ترى حصل ايه امبارح
    امنيه قامت وخرجت بره الاوضه وراحت لحد الحمام وفضلت تخبط عالباب وراحت فتحت الباب ودخلت وفضلت تصوت وقالت نيره قومى مالك يا حبيبتى
    حازم نزل من فوق وخد السلالم جرى والداده نزلت معاه وكانت مرعوبه وراحوا لحد الحمام وشافوا نيره واقعه على الأرض وامنيه بتصوت
    حازم.. فى ايه !!!!!

    رواية العشق المسموم الجزء السابع  للكاتبة/حنان حسن 

    Mohamed Sadek

  • رواية العشق المسموم الجزء السابع 

    للكاتبة/حنان حسن 

    رواية بنتي كاملة pdf بقلم محمد السبكي

    Mohamed Sadek

  • رواية بنتي كاملة pdf بقلم محمد السبكي

    رواية بنتي كاملة pdf بقلم محمد السبكي

    رواية زوجة بالايجار الفصل الثالث كاملة بقلم شيماء رضوان نظرت جهاد بامتنان قائله

    Mohamed Sadek

  • رواية زوجة بالايجار الفصل الثالث كاملة بقلم شيماء رضوان

    رواية زوجة بالايجار الفصل الثالث كاملة بقلم شيماء رضوان

    نظرت جهاد بامتنان قائله
    رواية زوجة بالايجار الفصل الثاني بقلم شيماء رضوان فتحى بسماجه ..لا فاهم يا مزه انتى اللى مش فاهمه ومش مقدرة حبى ليكى متيجى نتجوز وفكك من وجع...

    Mohamed Sadek

  • رواية زوجة بالايجار الفصل الثاني بقلم شيماء رضوان

    رواية زوجة بالايجار الفصل الثاني بقلم شيماء رضوان

    فتحى بسماجه ..لا فاهم يا مزه انتى اللى مش فاهمه ومش مقدرة حبى ليكى متيجى نتجوز وفكك من وجع القلب والمستشفيات ده وانا هستتك فى البيت وهعيشك سلطانه زمانك بس انتى قولى امين وانا اعملك فرح يحكوا عنه لسنه قدام وافرشلك الارض نشارة خشب ملونه
    رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح

    Mohamed Sadek

  • رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح

    رواية طفلة اوقعت الشيطان الفصل الثامن كاملة بقلم سلمي صلاح

    المتابعون

    مواضيع مميزة

    • الإشعارات
    • من نحن

    • اتصل بنا

    • ×

    ادخل الاسم (إختيارى)

    ادخل البريد الإلكترونى (مطلوب)

    ادخل الرسالة (مطلوب)